הפועל ב"ש הודיעה: ויטור יפספס את הגומלין נגד נורשפינג

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אודי ציטיאט

הבלם טרם החלים מזעזוע מוח ולפי ההנחיות של הצוות הרפואי הוא ינוח שבוע נוסף ולא ישחק נגד הקבוצה השבדית (חמישי, 20:15, ישיר בספורט2). מרין עשוי לפתוח במקום קאריו, מספר אוהדים רכשו חבילות נופש להולנד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החלה בהכנות לקראת משחק הגומלין נגד נורשפינג השבדית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית שיערך ביום חמישי (20:15, שידור ישיר בספורט2) באצטדיון טרנר.

שחקן שייעדר ממשחק הגומלין הוא הבלם מיגל ויטור. הפועל באר שבע הודיעה היום כי הפורטוגלי טרם התאושש מזעזוע המוח שחטף במשחק הגומלין נגד קייראט והוא ימשיך את תקופת ההחלמה למשך שבוע נוסף לפחות. מי שמילא את מקומו בהצלחה מאז הוא הבלם הצעיר, עמית ביטון, שזוכה לשבחים במועדון. ביטון צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט גם במשחק הקרוב מול נורשפינג ביום חמישי.

בנוסף לכך, ברק בכר יבצע מספר שינויים בהרכב: חוסה אנחל קאריו שלא הצדיק את הקרדיט במשחק בשבדיה, עשוי לרדת לספסל ובמקומו עשוי לעלות הקשר ג'ימי מרין, כדי להוסיף מימד של מהירות לחלק הקדמי. צמד הקשרים חנן ממן ותומר יוספי יהיו כשירים למפגש


עמית ביטון. יחליף את מיגל ויטור במרכז ההגנה

במסגרת ההכנה הטקטית לקראת המפגש, מאמן הקבוצה ברק בכר עבד עם השחקנים על כדורים חופשיים והגבהות לרחבה כדי לנטרל את היתרון היחסי של הקבוצה השבדית. במקביל נערכים ניסיונות לשפר את החדות של החלק הקדמי מול השער.

אלמנט נוסף שיכול לעמוד לזכותם של שחקני באר שבע לקראת ההתמודדות היא העובדה כי ביום המשחק צפוי חום כבד בבירת הנגב. המשחק אמנם יערך בערב אך עדיין מדובר במזג אוויר שהשבדים לא רגילים אליו.

בקרב חלק מאוהדי באר שבע קיימת אופטימיות גדולה לקראת המשחק ביום חמישי, כאשר ישנם כאלה שכבר רכשו חבילות נופש להולנד, זאת בשאיפה כי הקבוצה תעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, שם תפגוש ככל הנראה את פיינורד ההולנדית.


חוסה אנחל קאריו עשוי לרדת לספסל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי