מכבי תל אביב נחתה בליטא: "חושבים רק על ניצחון"

אבי ריקן, יונתן כהן
אבי ריקן, יונתן כהן | מכבי תל אביב, רשמי

הצהובים זקוקים לניצחון בהפרש של שני שערים לפחות כדי לעבור את סודובה ולהעפיל לפלייאוף הליגה האירופית אחרי 2:1 בנתניה, איביץ' עדיין מתלבט לגבי ההרכב, האימון המסכם ייערך הערב. ייני ושוינפלד נשארו בארץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה היום בצהריים (רביעי)  בקובנה שבליטא, לקראת משחק הגומלין נגד סודובה שיערך מחר (חמישי, 19:55 ספורט1) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים  יעשו את דרכם באוטובוס לעיר מריאמפולה, שם ייערך המשחק, כאשר האלופה הישראלית תצטרך להפוך פיגור 2:1 מהמשחק הראשון כדי לעלות לשלב הפלייאוף ולפגוש את פרנצווארוש ההונגרית. במכבי מדרבנים את הקהל תוך שימוש בהאשטג "Make It Possible". בערב תערוך מכבי את האימון המסכם באצטדיון בו ייערך המשחק.

המאמן ולדימיר איביץ', שהרבה השבוע בשיחות קבוצתיות ואישיות, לא תירגל אתמול את ההרכב הפותח ונראה שיש לו עדין הרבה התלבטויות לגבי כמה עמדות על המגרש. בחלק האחורי מקומם של ז'איר אמאדור, שחר פיבן ואנריק סבוריט מובטח וההתלבטות היא בין אנדרה ג'ראלדש ומאור קנדיל בעמדת המגן הימני. גם בחלק הקדמי ניסה איביץ' המון אפשרויות, ביניהן צ'יקו אופאדו וניק בלקמן לסירוגין כחלוצי 9. אבי ריקן שנכנס כמחליף במשחק הראשון, עשוי גם הוא לפתוח, כאשר נראה שמקומם של יונתן כהן ודור מיכה בחלק הקדמי מובטח.

"אנחנו חושבים רק על ניצחון", אמר שחקן בקבוצה לקראת הגומלין, "פתחנו לא טוב את העונה, אבל יש לנו עוד הזדמנות כדי לתקן".. הקפטן שרן ייני והחלוץ ארון שויינפלד, פצועים ולא המריאו עם הקבוצה וכך גם עומר אצילי, אייל גולסה ואורוש ניקוליץ', שימשיכו בהליך השיקום שלהם בקריית שלום.


ייני. הפגיעה ב"אלוף האלופים" עדיין משביתה את קפטן הצהובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי