בכר: "נצטרך להיות בכושר שיא". קלטינס: "לא פייבוריטים"

דוד קלטינס, ברק בכר
דוד קלטינס, ברק בכר | דני מרון

אחרי שחזר עם שער חוץ שכפה 1:1, מאמן ב"ש ודיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד נורשפינג (חמישי ב-20:15, ספורט2): "לא מקלים ראש, מדובר בקבוצה חזקה". הקשר: "לא בונים על התוצאה מהמשחק הראשון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
אחרי שסיימה ב-1:1 בשבדיה, הפועל באר שבע רוצה להשלים את המשימה בגומלין נגד נורשפינג (חמישי ב-20:15, ספורט2) ולהעפיל לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, שם ככל הנראה תמתין פיינורד ההולנדית. הערב (רביעי) דיברו המאמן ברק בכר והקשר דוד קלטינס במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות באצטדיון טוטו-טרנר.


בכר פתח את דבריו במסיבת העיתונאים: "התוצאות של אתמול במוקדמות ליגת האלופות הוכיחו שאתה צריך לבוא ולהשלים את העבודה, למרות התוצאה הטובה במשחק הראשון. צריך לשפר איפה שלא היינו טובים. אני חושב שכל משחק הוא לגופו. באירופה צריך לעדת לשחק על תוצאה. גם אם זה על חשבון יופי, צריך להיות יעילים. בבית נצטרך לשחק יותר טוב. נורשפינג קבוצה חזקה מאוד. הם מאוד מתורגלים ומאוד מאומנים. נצטרך להיות בשיא הכושר כדי לעבור".


הבעיה בחוד: "החלוצים עובדים ונותנים תפוקה. הם עושים עבודה טקטית כמו כל הקבוצה. מוקדם מדי לשפוט. הכי חשוב זה איך כל הקבוצה נראית. יש הרבה דברים לשפר, אבל יש גם הרבה דברים לקחת. אין לי ספק שתהיה אווירה מדהימה מחר בטרנר. רוצים כמובן שיהיה אצטדיון מלא. היתרון האמיתי שלנו זה הקהל הביתי שתומך בנו תמיד. אני בטוח שמי שיבוא, יעניק לנו אווירה ביתית וטובה".


על התוצאה במשחק הראשון, אמר בכר: "התפקיד שלי ושל הצוות זה לגרום שלא תהיה שאננות. אני לא חושב שיש על מה להיות שאנן. אין כאן שאננות ממה שאני רואה והשחקנים יודעים את החשיבות של המשחק. יש הרבה דברים שאני דורש מהשחקנים. כל השחקנים המחליפים כמו שהר, זריהן ומרין נתנו את המאה אחוז בדקות ששיחקו. נצטרך כל פעם שחקנים שונים בשביל משימות שונות, ואני רוצה לראות את זה אצל כל הסגל".



"באירופה צריך לשחק על תוצאה" (דני מרון)


על עמית ביטון הצעיר שאמור לפתוח מחר על חשבון מיגל ויטור שלא כשיר: "דיברתי עם עמית כבר בקיץ ואמרתי לו שברגע שהוא יקבל את ההזדמנות, הוא יצטרך לקחת אותה. אנחנו בהחלט בונים עליו לשנים הבאות ושמחים שהוא משחק".


על היריבה: "זו קבוצה מאוד ממושמעת ומאוד טקטית, שנמצאת בשיא הליגה ולא הפסידה בשבעה או שמונה משחקים רצופים. הם חזקים מאוד ואנחנו לא מקלים ראש אפילו לא לשנייה. יש להם הרבה שחקנים מוכשרים וצעירים עם פוטנציאל. נרצה לבוא מחר מול הקהל ולנצח, אבל נראה מה יקרה ואיך יתפתח המשחק".


לצידו של ברק התייצב דוד קלטינס שסיפר: "הצטרפתי ישר למחנה האימונים, כל הצוות והשחקנים עזרו לי להרגיש בבית ולהשתלב כמה שיותר מהר. כולם עוזרים לי להשתלב ונותנים לי בטחון. נקלטתי פה טוב. באר שבע זו עיר מדהימה ולא חסר לי פה מה לעשות".



קלטינס: "עזרו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון" (דני מרון)


העמדה בה הוא מעדיף לשחק: "אני הכי אוהב לשחק בקישור וזו אחת הסיבות שהגעתי להפועל באר שבע כי, זה מה שמייעדים לי כאן. אני יכול לתרום הכי הרבה מהקישור".


על המשחק הראשון בשבדיה: "אנחנו לא בונים על התוצאה שהשגנו שם. אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. יהיה משחק מאוד שקול. נצטרך להיות אחראים מאוד והקהל יהיה הערך המוסף שלנו מחר".


על האקסית: "ברור שאני לא חושב על המשחק נגד בית"ר. כרגע אני מתרכז רק במשחק מחר, אבל בית"ר זה מועדון שהיה הבית שלי ואני אזכור אותו לעד, אך כרגע אני מרוכז רק במשחק נגד נורשפינג. אני יודע שיהיה כעס מצידם של אוהדי בית"ר, אולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד מהם".

 
 


"לא התכוונתי לפגוע באוהדי בית"ר (דני מרון)


מבחינה מקצועית, השינוי העיקרי בקבוצה אמור להיות בעמדת החלוץ כאשר חוסה אנחל קאריו שלא ניצל את ההזדמנות שקיבל במשחק הראשון נגד השבדים, צפוי לאבד את מקומו בהרכב. הקשר ג'ימי מרין שיכול להוסיף מהירות באגפים והחלוץ בן שהר, מלך שערי הליגה בעונה שעברה, מתחרים על המקום בהרכב.


אם מרין יפתח, ההולנדי נייג'ל האסלביינק ישחק בשפיץ. אם שהר יזכה בחולצת ההרכב, ההולנדי ישחק בכנף. כמו כן, הבלם הצעיר עמית ביטון, שמילא עד כה בהצלחה את מקומו של מיגל ויטור שסובל מזעזוע מוח ויחמיץ את הגומלין, ימשיך לפתוח במרכז ההגנה. חנן ממן שנפצע יחמיץ את הגומלין אף הוא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי