מיכה: "חזרנו ממצבים קשים יותר", ג'ראלדש צפוי לקבל בכורה

דור מיכה
דור מיכה | אודי ציטיאט

הצהובים ייאלצו למחוק פיגור 2:1 נגד סודובה בליטא (חמישי 19:55, ספורט1), איביץ' דיבר במסיבת עיתונאים: "באנו לעשות 90 דקות טובות ולנצח". הקשר: "תמיד יש אמונה, נצטרך ללמוד מהטעויות שעשינו בשבוע שעבר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

24 שעות לפני הגומלין במוקדמות הליגה האירופית נגד סודובה (חמישי 19:55, שידור ישיר בספורט1), מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בליטא לקראת המשחק. הצהובים יצטרכו לחזור מפיגור 2:1 מהמשחק הראשון בנתניה, משימה קשה אבל אפשרית. איביץ' ושחקניו יפגשו את היריבה באצטדיון בעל 6,500 מקומות בלבד, ואולי העובדה שמסיבת העיתונאים לא הרשימה בנוכחות אנשי התקשורת המקומיים תעיד על היחס של המארחים למשחק, נקודת אור עבור המאמן.

"יהיה להם קשה להפתיע אותנו", אמר איביץ', "הם שיחקו את המשחקים הקודמים עם אותם שחקנים ואותו מערך. אנחנו יודעים איך הם משחקים. הם קבוצה דומיננטית, קשה ומאורגנת. הם משחקים הרבה במרכז המגרש ועושים עבודת הגנה טובה".

ההפסד במשחק הראשון: "לפעמים משחקים כאלה קורים, אתה מאבד ביטחון באמצע המשחק וזה מוביל לספיגה. אבל אני סומך על השחקנים שלי, התאמנו הרבה ובאנו לכאן לעשות 90 דקות טובות ולנצח".

איביץ'.
איביץ'. "יהיה להם קשה להפתיע אותנו" (אודי ציטיאט)

לא לחץ ידיים למאמן סודובה בסיום המשחק: "אני לא אדם שמראה חוסר כבוד למאמן היריב, פגשתי אותו יותר מאוחר ולחצתי את ידו. במיוחד במשחק בית שלנו, כשהם באים כאורחים. אחרי המשחק באתי ובירכתי אותו".

דור מיכה הוסיף: "כולם מבינים את החשיבות של המשחק הזה עבורנו, עבור המועדון. זה משהו שאנחנו מאוד רוצים, ואנחנו מבינים שמחכות לנו 90 דקות גרליות מחר בהן כל אחד יצטרך לתת את הלב והנשמה שלו על המגרש בשביל שנצליח לעשות את זה".

"צריכים להימנע מהטעויות שעשינו במשחקים האחרונים. היה לנו שבוע ללמוד אותם ולהסיק מסקנות, ואנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו".

אימון מכבי ת
אימון מכבי ת"א. איביץ' לא תרגל את ההרכב הפותח (אודי ציטיאט, ליטא)

מאמינים שאפשר לעבור: "אמונה תמיד יש, הייתי בהמון סיטואציות לאורך השנים שחזרנו ממצבים יותר קשים מזה, וזה מתחיל באמונה. אנחנו גם יודעים שיש לנו את היכולת, ונצטרך לתת הכל מהרגע הראשון".

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם, וסיימה למעשה את הכנותיה לקראת אחד המשחקים הכי חשובים של המועדון בשנים האחרונות. האימון נערך במזג אוויר קריר ומעט גשום, בניגוד לחום הכבד ששרר בארץ. במועדון מורגשת דריכות רבה לקראת המשחק והאימון נערך בקצב גבוה מאוד. איביץ', שגם עבורו זה יהיה מבחן מקצועי לא קטן, העדיף לשמור כנראה את שחקניו במתח ולא תרגל הרכב לקראת המשחק. על פי ההערכות צפוי המאמן הסרבי ללכת על מערך התקפי שיכלול את יונתן כהן, צ'יקו אופאדו ואלירן עטר או ניק בלקמן בחוליה הקדמית, כאשר גם דור מיכה צפוי לפתוח.

לאיביץ' יש התלבטות בעמדת המגן הימני בין מאור קנדיל ואנדרה ג'ראלדש, שעדין לא פתח בהרכב מאז שהגיע לקבוצה. מעבר לחשיבות הקטע ההתקפי, דיברו בצוות המקצועי שוב על נושא העמידה בהגנה במצבים הנייחים, וזאת לאחר שהקבוצה ספגה כבר ארבעה שערים ממצבי עונשין מתוך חמשת השערים שנכבשו מולה במשחקים באירופה העונה.

ג'ראלדש. יזכה לבכורה? (אודי ציטיאט)
ג'ראלדש. יזכה לבכורה? (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, אנדרה ג'ראלדש, ז'איר אמאדור, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ (אבי ריקן), דור מיכה, יונתן כהן, צ'יקו אופאדו, אלירן עטר (ניק בלקמן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי