אלירן עטר בתמונת ההרכב. "מבחן אופי גדול לכולנו"

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב נראה טוב באימונים האחרונים ועשוי לקבל את הקרדיט מאיביץ' לקראת הגומלין הגורלי נגד סודובה. דריכות גדולה במועדון הצהוב: "כולנו אחראים למצב שהגענו אליו, מבינים את משמעות המשחק"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רגע האמת של מכבי תל אביב יגיע הערב (חמישי, 19:55, שידור בספורט1) כשהקבוצה תתארח אצל סודובה הליטאית, במשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אחרי הפסד ביתי 2:1 במשחק הראשון, זקוקים ולדימיר איביץ' ושחקניו למהפך גדול גם בתוצאה ובעיקר ביכולת. הצהובים עדיין לא ניצחו במסגרת האירופית מתחילת העונה ורשמו שני הפסדים ותיקו בשלושת המשחקים שלהם.

במועדון ישנה דריכות מיוחדת לקראת המשחק הגורלי, שהתוצאה שלו עשויה להשפיע על העונה כולה: "אין ספק שזה מבחן אופי גדול לכולנו", אמר אחד השחקנים, "כולנו אחראים למצב הזה שהגענו אליו וכולם כאן מבינים את משמעות המשחק וחשיבותו לנו כשחקנים ולמועדון כולו".

אחרי ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות הציבו במועדון את ההגעה לשלב הבתים בליגה האירופית כמטרה. כדי שזה יקרה, הצהובים יצטרכו לחלוף על פני הליטאים הערב ואז לעבור מפגש כפול נוסף מול פרנצווארוש ההונגרית, שממתינה בשלב הפלייאוף. עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית תהיה שווה סכום כספי גבוה, שינוע בין 20 ל-22 מיליון ש"ח שיורכבו ממענקי העפלה מאופ"א, זכויות שידור וכמובן מכירת כרטיסים למשחקים.

איביץ' רוצה להימנע מכישלון נוסף בזירה האירופית. (אודי ציטיאט)
איביץ' רוצה להימנע מכישלון נוסף בזירה האירופית. (אודי ציטיאט)

גם המאמן ולדימיר איביץ' נראה דרוך מתמיד השבוע וגם הוא מודע לחשיבות המשחק, כך מספרים במועדון. גם עבורו באופן אישי, משמעות הדחה של הצהובים כבר הערב, עונה שנייה ברציפות, תהיה כישלון של המאמן הסרבי בהגעה לשלב הבתים של מסגרת אירופית.

איביץ' לא תירגל הרכב מסויים באימונים האחרונים, אך התחושה היא שהוא מתכוון ללכת על מערך התקפי במיוחד ואולי הפעם הוא יתן לאלירן עטר את המושכות בחלק הקדמי.

עטר עדיין לא פתח העונה באף מסגרת ובכל המשחקים באירופה הוא נכנס כמחליף. גורם בצוות המקצועי העיד על החלוץ שהוא מתאמן ברצינות ונראה טוב באימונים ואולי הערב איביץ' יתן לו סוף סוף את חולצת ההרכב, לצידם של יונתן כהן וכנראה ניק בלקמן או צ'יקו אופואדו. התלבטות נוספת של המאמן היא בעמדת המגן הימני, שם עדיין לא ברור מי יפתח: אנדרה ג'ראלדש הפורטוגלי או מאור קנדיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי