רפאלוב בישל בהארכה, אנטוורפן עלתה למרות 2:1 לפלזן

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

הישראלי, שבישל גם במשחק הראשון, סיפק לאמבוקני שער מצמק בדקה ה-113 שאחרי צמד של קרמנצ'יק (81, 97) העלה את הבלגים בזכות שערי חוץ. ביטון כבש שער בכורה ב-0:4 של לודוגורץ, שהביסה את ד.נ.ס. בדרך לפלייאוף

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודחה מאירופה, ובני יהודה והפועל באר שבע העפילו לפלייאוף, אבל הם לא היחידות ששיחקו הערב (חמישי) בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, ואפילו לא היחדיות עם שחקנים ישראלים. לודוגורץ הביסה 0:4 את דה ניו סיינטס ועלתה לפלייאוף, ואוסטריה וינה – ללא אלון תורג'מן הפצוע – הודחה לאחר הפסד 3:1 לאפולון. אנטוורפן של ליאור רפאלוב היתה על סף הדחה אך עלתה בזכות שערי חוץ בהפסד 2:1 לויקטוריה פלזן.


דה ניו סיינטס – לודוגורץ 0:4 (9:0 בסיכום שני המשחקים)
עם יתרון 0:5 מהמשחק הראשון, לודוגורץ היתה יכולה לעלות בהרכב משני ועדיין לזחול בקלות לפלייאוף. צמד הישראלים דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה אכן פתחו על הספסל, וקבוצתם לא התקשתה לסיים את המחצית עם שני שערים קלים מרגלי יקוב שבירצ'וק (36) וג'ודי לוקוקי (42).


במחצית השנייה נכנסו הליגיונרים, ועזרו ללודוגורץ להגדיל את היתרון. בדקה ה-77 השלים שבירצ'וק צמד נהדר, ובתוספת הזמן רק בשביל הטעם הטוב הגיע הרגע של דן ביטון, שכבש את שערו הראשון במדי הקבוצה ההונגרית. עם 0:4 קל, לודורוגץ עלתה לסיבוב הבא שם מחכה לה משוכה קשה אך עבירה בדמות מאריבור, שהודחה מליגת האלופות על ידי רוזנבורג.




פלזן – אנטוורפן 1:2 (2:2 בסיכום שני המשחקים)
ליאור רפאלוב נמצא בתקופה מעולה, ולראייה שלושת השערים שלו בשלושת המחזורים הראשונים של העונה בבלגיה והבישול שלו ב-0:1 על הקבוצה הצ'כית בבית בשבוע שעבר. כל שהיה על אנטוורפן לעשות הוא לא לספוג, אך בדקה ה-81 הגיע מיכל קרמנצ'יק לכדור גובה ונגח מקרוב, קובע הארכה.


המצב לא ממש השתפר שם עבור הקבוצה הבלגית, וקרמנצ'יק השלים צמד בדקה ה-97. ואם זה לא מספיק, האורחת גם נותרה ב-10 שחקנים לאחר שעבדולאייה סק ספג צהוב ואז קילל את השופט וספג צהוב שני. ועדיין, כל מה שאנטוורפן היתה זקוקה לו הוא שער חוץ שייתן לה את הכרטיס. אז בדקה ה-113 היא קיבלה בעיטה חופשית בצד שמאל של הרחבה, ומי אם לא רפאלוב ניגש לבעוט אותה. הוא שלח כדור קרוב לשער ודיומרסי אמבוקאני היה שם כדי לדחוק פנימה ולכבוש שער שקבע: אנטוורפן בפלייאוף. היא תפגוש שם, אגב, את אלקמאר שמוליכה את העונה בהולנד.


תוצאות נוספות
דינמו טביליסי – פיינורד 1:1 (5:1 בסיכום שני המשחקים)


טרבזונספור – ספרטה פראג 1:2 (3:4 בסיכום שני המשחקים)


זרינסקי מוסטר – מאלמו 0:1 (3:1 בסיכום שני המשחקים)


באטה בוריסוב – סראייבו 0:0 (1:2 בסיכום שני המשחקים)


אלקמאר – מאריפול 0:4 (0:4 בסיכום שני המשחקים)


פרנקפורט – ואדוז 0:1 (0:6 בסיכום שני המשחקים)


גנט – א.א.ק. לרנקה 0:3 (1:4 בסיכום שני המשחקים)


איינדהובן – האוגסונד 0:0 (0:1 בסיכום שני המשחקים)


שטרסבורג – לוקומוטיב פלובדיב 0:1 (0:2 בסיכום שני המשחקים)


ריינג'רס – מידיילנד 1:3 (3:7 בסיכום שני המשחקים)


וולבס – פיוניק ירבאן 0:4 (0:8 בסיכום שני המשחקים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי