בבאר שבע החמיאו לזריהן: "הכישרון הגדול שלו התפוצץ על נורשפינג"

ניב זריהן
ניב זריהן | דני מרון

החלוץ, שכבש צמד, זכה לשבחים: "הוא הגיב רעב מאוד לעונה הזאת". ברק בכר יבצע רוטציה נגד בית"ר ירושלים, מיגל ויטור יחזור לאימונים רק ביום שני. הדרומיים יקבלו מענק של 300 אלף יורו בעקבות העלייה לפלייאוף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חיוכים רבים נראו אמש (חמישי) בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע בעקבות הניצחון 1:3 על נורשפינג השבדית והעלייה לפלייאוף הליגה האירופית, שם תפגוש הקבוצה מבירת הנגב את פיינורד ההולנדית. באר שבע תהנה ממענק של כ-300 אלף יורו מאופ"א בזכות ההעפלה, זאת בנוסף לסכום של כחצי מיליון יורו ממענקים על השלבים הקודמים.

את מרבית המחמאות קיבל המחליף ניב זריהן, שכבש צמד מרהיב במהלך המחצית השנייה: "הוא הגיע מאוד רעב לעונה הזאת, זה לא סוד שיש לו כישרון גדול וזה התפוצץ במשחק מול נורשפינג", ציינו בקבוצה. זריהן הגיע לבאר שבע ממ.ס. אשדוד לפני שלוש עונות ומאז, לצד הבלחות בודדות בעיקר במשחקים מול בית"ר ירושלים, הוא התקשה לשמור על יציבות ולא פילס את דרכו להרכב הפותח של ברק בכר.

המאמן מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב לקראת חצי גמר גביע הטוטו ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, כדי לווסת את העומס לקראת המשחק הראשון מול פיינורד בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית שייערך ביום חמישי הקרוב בהולנד. לצד הרצון להעפיל לגמר גביע הטוטו, בבאר שבע יתנו הזדמנות במשחק לשחקנים שנכנסו כמחליפים במשחק מול נורשפינג וכן כאלה שלא שותפו במשחק.

כישרון גדול. ניב זריהן חוגג את אחד השערים אמש. (דני מרון)
כישרון גדול. ניב זריהן חוגג את אחד השערים אמש. (דני מרון)

בבאר שבע שוב יצטרכו להסתדר ביום ראשון מול בית"ר ללא הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, שיחזור לאימונים רק ביום שני, זאת לאחר שטרם התאושש מזעזוע המוח שספג לפני שבועיים במשחק הגומלין מול קייראט בשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית. בצוות המקצועי בוחנים מספר מועמדים לחיזוק בקישור, כאשר לקבוצה ישנו מקום בסגל לצרף זר שישי לאחר שחרורו של הסלובקי, אריק סאבו.

באר שבע ממתינה לחזרתו. מיגל ויטור. (אודי ציטיאט)
באר שבע ממתינה לחזרתו. מיגל ויטור. (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי