האסלביינק: "לא נשחק הגנתי בהולנד". יפתח במקום שהר?

ניב זריהן, עדן שמיר, נייג'ל האסלביינק
ניב זריהן, עדן שמיר, נייג'ל האסלביינק | דני מרון

החלוץ ההולנדי בראיון לקראת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף נגד פיינורד (חמישי, 20:20 בספורט1): "יודעים איזו אווירה מצפה לנו. ננצל את המהירות שלנו". זריהן ומרין מתמודדים גם הם על מקום בהרכב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לקראת משחקה הראשון של הפועל באר שבע נגד פיינורד (חמישי, 20:20 בספורט1) בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, נייג'ל האסלביינק ההולנדי התראיין היום (רביעי) לעיתון ה"טלחרף" במולדתו ושיתף את תחושותיו לקראת המפגש הראשון ברוטרדם.

"פיינורד היא הפייבוריטית לדעתי, אבל זה כלל לא מעניין אותי. אנחנו בהחלט לא מתכוונים לשחק בצורה סגורה והגנתית", הבהיר האסלביינק, "הסיכויים שלנו? פיינורד זו קבוצה מעט איטית במשחק ההגנה, ולנו יש כמה שחקנים מהירים מאוד. זה יכול לעזור לנו", אמר החלוץ שמאמין באפשרות לחלוף על פני מועדון הפאר מרוטרדם בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית .

על האווירה הסוערת שצפויה להיות ביציעי אצטדיון הקויפ: "אנחנו רגילים לשחק באווירה כזו, בגלל שגם אצלנו האוהדים יודעים להרעיד את המגרש, למרות שהוא קטן יותר משל פיינורד. אווירה כזו מביאה משהו מעבר, ואם נגיע לגומלין בישראל עם תוצאה טובה, אני בטוח שהאווירה תהיה מטורפת" סיכם החלוץ. 


"לא נשחק הגנתי נגד פיינורד". האסלביינק (דני מרון)

האסלביינק ושחקני הפועל ב"ש הגיעו כבר אתמול בשעת ערב מאוחרת למלון ברוטרדם, לאחר טיסה של כחמש שעות מנתב"ג לשדה התעופה סכיפהול שבאמסטרדם. הערב תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הקבוצה של יאפ סתאם.

המאמן ברק בכר מתלבט באשר למספר עמדות לקראת המשחק. ראשית, רק לאחר האימון הערב יוחלט האם הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, שהתאושש מזעזוע המוח שספג לפני כשלושה שבועות מול קייראט, יפתח בהרכב או לא. ויטור אמנם קיבל אור ירוק מהצוות הרפואי של הקבוצה לחזור לאימונים, אך ביומיים האחרונים הוא לא ערך אימונים מלאים והשתתף רק בחלק הטקטי של האימון. מנגד נמצא עמית ביטון הצעיר, שהחליף עד כה בהצלחה את ויטור.

במקביל, בכר שוקל לפתוח בחוד עם האסלביינק, על חשבון מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת, בן שהר. במקרה שכזה, שניים מתמודדים על מקום בהרכב בחוליית הקישור: ג'ימי מרין הקוסטה ריקני שסיפר הלילה על התרגשותו מהמעמד וניב זריהן, שהצטיין במשחק הגומלין מול נורשפינג כשכבש צמד לאחר שעלה כמחליף במחצית השנייה.


שהר. עשוי שוב לצפות מהספסל (דני מרון)

על אף העובדה כי פיינורד נחשבת לפייבוריטית ברורה במפגש הכפול מול הקבוצה מבירת הנגב, בבאר שבע מקווים לחזור מהר הגעש ברוטרדם עם תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה בעוד שבוע למשחק הגומלין באצטדיון טרנר. "הם יפתחו חזק במטרה להשיג שער מהיר. אם נצליח לעבור בשלום את חצי השעה הראשונה, אפשר להוציא תוצאה טובה", ציינו בקבוצה.

מנגד, בתקשורת ההולנדית התראיין לקראת המשחק אקס מכבי חיפה, המאמן פרד רוטן שבעברו גם היה בפיינורד והוא סיפר: "יהיה לפיינורד קשה, תאמינו לי שקשה לשחק בישראל – יש הבדלי שעה, מזג האוויר בקיץ יכול להגיע ל-40 מעלות, הדשא שונה מאשר בהולנד וגם הסגנון של הפועל ב"ש אחר. זה גם איזור שקרוב לרצועת עזה והאווירה שם שונה. זה חשוב מאוד עבור פיינורד להגיע לישראל בראש נקי ועם תוצאה טובה, כי לא יהיה לה קל באצטדיון הנפלא בבאר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי