בני יהודה התאמנה בשבדיה, אבוקסיס חושש מהתקפת מאלמו

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

הכתומים ערכו אימון טקטי לקראת המפגש נגד מאלמו בפלייאוף הליגה האירופית (חמישי, 19:50 בספורט3) ובמהלכו ההרכב לא תורגל, אך נראה שהיחיד שעשוי לפתוח לעומת המשחק הקודם מול נפצ'טי באקו הוא בלטקסה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר המראה בשעת בוקר מוקדמת אתמול (שלישי) לשבדיה, בני יהודה תל אביב ערכה בשעות הערב את האימון הראשון במאלמו לקראת המפגש נגד הקבוצה המקומית, במסגרת שלב הפלייאוף היוקרתי ליגה האירופית (19:50, ישיר בספורט3).

הכתומים שכאמור נחתו כבר אתמול בצהריים בשבדיה, הספיקו לנוח ולערוך אימון טקטי כפי שתיכנן המאמן יוסי אבוקסיס, כאשר הערב ייערך אימון נוסף באצטדיון של מאלמו, בו יתקיים המשחק כמובן. כמו כן תיערך מסיבת העיתונאים והמאמן יעביר לשחקניו אסיפת וידאו מסכמת לקראת המפגש.

האימון אתמול נערך לאחר שלא מעט שחקנים שיחקו 90 דקות שלשום במסגרת גביע הטוטו, כך שהמאמן לא תירגל את ההרכב הפותח לקראת המפגש, אולם על פי גורמים בקבוצה הכתומים יפתחו עם הרכב זהה לזה שפתח במשחק נגד נפטצ'י באקו, כאשר השינוי האפשרי היחיד הוא הצבתו של מתן בלטקסה, שחתם השבוע בקבוצה כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בעמדת המגן השמאלי על חשבון אמיר רוסתום, אולם אבוקסיס יחליט סופית רק אחרי האימון הערב.

בלטקסה במעמד החתימה. היישר להרכב? (בני יהודה)

אמש ערך אבוקסיס אסיפה טקטית, במהלכה בין השאר הקרין קטעים ממשחקה של מאלמו נגד דומז'אלה הסלובנית מסיבוב המוקדמות השני, והזהיר את שחקניו בעיקר ממשחק האגפים: "מאלמו משחקת את מערך ה-3-5-2 הכי התקפי שראיתי, אנחנו חייבים להיזהר מההתקפה". אבוקסיס ציין במיוחד את צמד החלוצים השבדים, מרקוס אנטונסון ומרקוס רוזנברג, שמבקיעים בצרורות ונראים מצוין מאז תחילת העונה.

יש לציין שבניגוד לבני יהודה שתתחיל את הליגה רק ביום ראשון, השבדים שיחקו כבר 20 מחזורים והם מדורגים במקום השני, כשבמאזנם 11 ניצחונות, 8 תוצאות תיקו והפסד בודד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי