אבוקסיס: "נגיע למשחק במטרה להשיג תוצאה טובה לגומלין"

יוסי אבוקסיס, דן מורי
יוסי אבוקסיס, דן מורי | בני יהודה, רשמי

מאמן בני יהודה דיבר במסע"ת לקראת המשחק נגד מאלמו (חמישי, 19:50 בספורט3) במוקדמות הליגה האירופית: "הם שיחקו 20 משחקים, כאשר אנחנו שיחקנו 3 בלבד". מורי הוסיף: "נצטרך להיות מרוכזים". בלטקסה עשוי לפתוח

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בדיוק גם הפועל באר שבע, גם בני יהודה תשחק מחר (חמישי) לראשונה בתולדותיה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית במשחק החוץ נגד מאלמו השבדית (19:50, שידור ישיר בספורט3). לקראת המשחק, המאמן יוסי ואבוקסיס והקפטן דן מורי דיברו הערב במסיבת העיתונאים המסורתית.

יוסי אבוקסיס דיבר ראשון והתייחס ליריבה: "מצפה לנו משחק קשה מאוד, מול יריבה חזקה שנמצאת בשלבים מתקדמים מאוד של העונה בליגה המקומית. כולם אומרים שהם פייבוריטים וכנראה שזה נכון".

"הם שיחקו 20 משחקי ליגה ועוד משחקים באירופה, הם נמצאים בכושר טוב, הם מחוברים וכמובן שזה הופך את המשחק לעוד יותר קשה עבורנו. אנחנו לעומת זאת עוד לא התחלנו את הליגה בישראל ושיחקנו רק שלושה משחקים רשמיים עד כה. אבל לא הגענו לכאן רק בשביל להגיד שהגענו לכאן. אנחנו נגיע מחר בשביל להשיג תוצאה טובה למשחק בשבוע הבא בישראל".


"כולם אומרים שהם פייבוריטים וכנראה שזה נכון". יוסי אבוקסיס (אריאל שלום)

מה אתה יודע על מאלמו: "ראינו הרבה מאוד משחקים של מאלמו. מדובר בקבוצה שמשחקת כדורגל מאוד התקפי, הם שולחים הרבה מאוד שחקנים קדימה וכמובן שזה יחייב אותנו להיות מרוכזים מאוד במשחק ההגנה שלנו ומצד שני, לדעת לצאת קדימה ברגעים הנכונים והמתאימים. כמו שאמרתי, מחכה לנו משחק מאוד קשה".

דן מורי נשאל מה החשיבות של המאמן שלכם עבורכם: "אני לא רוצה לדבר על המאמן שלי כשהוא יושב לידי (מחייך). אבל כמובן שמדובר במאמן טוב. אנחנו מצידנו מנסים לבצע את ההוראות שלו על הצד הטוב ביותר בכל משחק".

איך אתה רואה את המשחק מחר: "כמו שהמאמן שלנו אמר, מאלמו קבוצה חזקה מאוד, התקפית מאוד וזה יחייב אותנו להיות מרוכזים לאורך כל 90 הדקות בשביל להוציא תוצאה טובה".


הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם והמאמן יוסי אבוקסיס לא תרגל הרכב. על פי ההערכות צפוי אבוקסיס לפתוח עם הרכב זהה ל-11 שפתחו נגד באקו, כאשר השינוי האפשרי היחיד הוא הצבתו של מתן בלטקסה במקום אמיר רוסתום בעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אלבן פנישי, דניאל פלשר, מתן בלטקסה(אמיר רוסתום), איסמעילה סורו, תאמבי סגס, שי מזור, מוחמד גאדיר, דור ג'אן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי