ויטור כשיר ויפתח בהרכב, שהר וזריהן נאבקים על המקום בחוד

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אודי ציטיאט

הבלם שהתאושש מזעזוע המוח יהיה ב-11 של הפועל ב"ש נגד פיינורד (20:20, ספורט1), בקבוצה הזהירו אותו מספיגת כרטיס צהוב. בכר מתלבט בין שני החלוצים, קלטינס יפתח לצד שמיר וקבהא. כ-150 אוהדים הגיעו להולנד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת משחקה הערב (חמישי 20:20, שידור ישיר בספורט1) נגד פיינורד במסגרת הפלייאוף של הליגה האירופית. הקבוצה קיימה אתמול את האימון המסכם באצטדיון דה קיופ, שעל פי ההערכות יכיל מעל 30 אלף אוהדים מקומיים שנחשבים לפנאטיים ביותר בהולנד.

המאמן ברק בכר נוטה לפתוח במרכז ההגנה עם הבלם מיגל ויטור, שהתאושש מזעזוע המוח שספג לפני שלושה שבועות נגד קאיירט. ויטור ערך אמש אימון מלא ובבאר שבע בונים על הניסיון הרב של הפורטוגלי במשחקים במסגרת האירופית ועל כך שנוכחותו במגרש משרה ביטחון על שאר שחקני ההגנה. עם זאת, בקבוצה הזהירו את ויטור בנוסף לקשרים עדן שמיר ומרואן קבהא, כי ספיגת כרטיס צהוב במשחק תמנע מהם מלהשתתף בגומלין בשבוע הבא באצטדיון טרנר.

בבאר שבע ימשיכו להתבסס על חוליית קישור אגרסיבית במרכז שתכלול את דוד קלטינס, קבהא ושמיר, שיצטרכו לעבוד קשה מול הקישור של פיינורד שירצה להכתיב את קצב המשחק. בכר מתלבט האם לפתוח בחוד עם מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת בן שהר, או לתת קרדיט לקשר ניב זריהן שהצטיין בניצחון על נורשפינג בשבוע שעבר כשכבש צמד במחצית השנייה.

אימון הפועל באר שבע אתמול. בכר ישחק אגרסיבי בקישור (הפועל באר שבע, רשמי)
אימון הפועל באר שבע אתמול. בכר ישחק אגרסיבי בקישור (הפועל באר שבע, רשמי)

כ-150 אוהדים באר שבעיים הגיעו להולנד ללוות את הקבוצה ואתמול נרשמה נוכחות רבה של אוהדי הקבוצה ברחובות אמסטרדם, שנמצאת כשעה וחצי נסיעה מרוטרדם.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, עדן שמיר, דוד קלטינס, מרואן קבהא, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, ניב זריהן/בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי