אבוקסיס: "נשחק עם אמונה, הבעיה היא שהפסדנו לקבוצה חזקה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

אחרי ה-3:0 בשבדיה, מאמן בני יהודה מודע לסיכויים הנמוכים: "אם מאלמו היתה קבוצה חלשה, היינו מדברים אחרת". מכבי ת"א מחכה בראשון: "ננסה להימנע מפציעות". דן מורי: "הנבחרת משחקת כמונו, אני ראוי לזימון"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה 3:0 בשבדיה במשחק הראשון, בני יהודה יודעת שהסיכוי לסיים את הגומלין מחר (חמישי 19:45, שידור ישיר בספורט2) עם כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית הוא קלוש עד לא קיים. הקבוצה תעלה כומבן למשחק במושבה במטרה לעשות את הכל על מנת להעפיל, והמאמן יוסי אבוקסיס דיבר על כך במסיבת העיתונאים לפני המשחק.

"התוצאה היתה קשה מאוד, עד הדקה ה-33 עוד חשבנו שאפשר לצאת עם תוצאה טובה", אמר אבוקסיס, "ואז באו כמה דקות של שני שערים ובפתיחת המחצית השנייה הגיע עוד שער שעשה את זה קשה מאוד. להגיד שלא נעלה עם אמונה זה לא נכון, אנחנו נעלה עם אמונה ונראה מה אפשר לעשות. אם היינו מפסידים לקבוצה חלשה, הדיבור היה אחרת, אבל הפסדנו לקבוצה חזקה. נימנע מפציעות לקראת יום ראשון, וזהו".

הפצועים: "ולנבלבום ואיציק עזוז לא כשירים למשחק. גדיר, רוב הסיכויים שלא, אלה השחקנים שאני לא רוצה לסכן. גם זנטי חזר אחרי חודש, הוא גם שיחק 70 דקות נגד אשדוד שזה הרבה יותר ממה שחשבתי לתת לו. זנטי שחקן חשוב אצלנו אז צריך לדעת איך להתנהל איתו".

זנטי.
זנטי. "שיחק הרבה יותר ממה שתכננתי" (מאור אלקסלסי)

הראש במשחק נגד מכבי ת"א: "הראש שלנו במשחק מחר וננסה לעשות משחק טוב, נעשה משחק טוב ואז נחשוב על מכבי ת"א".

פתחו טוב את העונה: "מוקדם לדבר על תוצאות, נדבר אחרי שליש עונה. בשנה שעברה התחלנו רע מאוד, במחזור החמישי ניצחנו בפעם הראשונה. לאורך זמן נדע, אחרי משחק או שניים אי אפשר עדיין לדעת. נגד מאלמו היה משחק פחות טוב, אבל את הליגה היה חשוב לפתוח עם ניצחון. יש לנו משחק חשוב נגד מכבי ת"א ואז פגרה, אני מאמין שהתחרות בהרכב תהפוך כל שחקן ליותר טוב".

הקפטן דן מורי: "התפקיד שלנו זה לעשות 100%, להקשיב ליוסי. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו כשחקנים צריכים לתת את המירב".

רוצה לקבל זימון לנבחרת: "מבחינתי האישית אני ראוי להיות בנבחרת, אבל אלה שיקולים של המאמן. אמרתי בעבר שנבחרת ישראל באה למשחקים לרוב כמו בני יהודה".

היריבה: "קיבלנו קבוצה מאוד קשה ומאומנת היטב, נורא אינטנסיבית ועקבית. אנחנו ננסה לעשות את המיטב ונעשה מה שנוכל לעשות. אם ננצח או נעשה תיקו או נפסיד, זה כבר משהו אחר".

מורי.
מורי. "אנחנו נגד קבוצה מאוד אינטנסיבית" (אריאל שלום)

הערב גם מאלמו ערכה את מסיבת העיתונאים שלה והקשר סורן ריקס אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים פחות או יותר למה לצפות מבני יהודה. ברור שהאווירה יכולה להשפיע, אבל בסוף זה תלוי בנו. זה חשוב לנו מאוד להעפיל לשלב הבתים, שמנו את עצמנו בפוזיציה מעולה ואנחנו רוצים לסיים את זה מחר. בני יהודה תצטרך לתקוף כי היא בפיגור 3:0 ועלינו להתכונן בהתאם".

מאמן מאלמו אובה רוסלר נשאל על דברי אבוקסיס שמדובר במפגש שהוכרע וטען: "לא אפול למלכודת הזו. אנחנו נפגוש שחקנים מנוסים ומקצוענים ויודעים ששום דבר לא נגמר".

אבוקסיס צפוי לחלק כוחות בשל הסגל הקצר היחסית, תוך מחשבה לקראת משחק הליגה נגד מכבי ת"א ביום ראשון. החלוץ מוחמד גדיר סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ולא ייכלל בסגל, כאשר הוא אפילו בספק לקראת יום ראשון. דור אלו ועמית זנטי, שחוזרים לכושר בהדרגה, יתחילו מחר על הספסל.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אורי צעדון, דן מורי, דניאל פלשר, אלבן פנישי, אמיר רוסתום, איסמעילה סורו, שי מזור, אריאל לזמי, אבישי כהן, דור ג'אן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי