סתאם: "יש נסים בכדורגל, ב"ש תגיע במטרה להסתער"

יאפ סתאם
יאפ סתאם | ROBIN VAN LONKHUIJSEN/AFP/Getty Images

מאמן פיינורד במסיבת העיתונאים בטרנר לקראת הגומלין (חמישי, 20:15 בספורט1): "הפסדתי עם מילאן ביתרון 0:3, אני יודע שאסור לחגוג מוקדם מדי". האפס חושש מהחום: "יכול להיות שאצטרך לחשוב על חלוקת כוחות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
יממה לפני משחק הגומלין בין הפועל באר שבע לפיינורד בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית (חמישי, 20:15 בספורט1), ערכה הקבוצה ההולנדית מסיבת עיתונאים באצטדיון טרנר. מאמן הקבוצה, שחקן העבר יאפ סתאם, אמר: "להפועל באר שבע יש יכולות ואנחנו נצטרך להיות מוכנים ואגרסיביים. יש נסים בכדורגל – מילאן, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן הראו זאת בעבר. נצטרך להיות מרוכזים וערניים, נבוא עם ביטחון. אמנם ניצחנו במשחק הראשון אבל עדיין לא סיימנו את העבודה".


סתאם הוסיף: "אנחנו חושבים על החום בישראל ובאצטדיון. באנו לפה כמה ימים לפני המשחק כדי להתרגל לחום. נצטרך לשתות לאכול ולהגיע למשחק חזקים. במשחק נשחק בצורה חכמה. אנחנו רוצים להיות אגרסיביים וללכת קדימה, אבל נצטרך גם להיות זהירים כי הפועל יודעת לשחק כדורגל חכם. להעיף כדורים? זו גם אפשרות, כי המטרה היא להעפיל לשלב הבתים וצריך לעשות הכל לשם כך. זה לא נראה טוב, אבל זה יכול להיות יעיל".


כשניסו להקשות על סתאם כשהתייחס לנסים שקרו בעבר ושאל אם הוא מאמין שב"ש ייכולה לעבור, צחק ואמר: "הפסדתי עם מילאן כשהובלנו 0:3, אז אני יודע מניסיוני שאסור לחגוג מוקדם מדי. יש לנו יתרון מצוין, אבל אנחנו מוכנים לניסיון הסתערות מצד הפועל באר שבע".


לצדו של סתאם גם ישב רידג'סיאנו האפס שהוסיף: "יכול להיות שאצטרך לחשוב על חלוקת כוחות בגלל החום בבאר שבע, להשתמש בפחות אנרגיה, אבל זה לא משהו שנעשה בהתחלה, כי נרצה להראות מה אנחנו יודעים ולשם מה הגענו לכאן. הגענו לכאן כדי להעפיל לשלב הבתים ואנחנו רוצים לעשות זאת בדרך שלנו, לשלוט במשחק תוך כדי שאנחנו מראים שאנחנו יכולים גם להתמודד עם החום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי