אבוקסיס: "תם הטקס האירופי, חוזרים להתרכז בליגה"

יוסי אבוקסיס, יעקב אסייג
יוסי אבוקסיס, יעקב אסייג | עדי אבישי

הכתומים סיימו את הקמפיין האירופאי הקצר לאחר הפסד 1:0 ביתי למאלמו השבדית, ו-4:0 בסיכום שני המשחקים. המאמן כבר חושב על הליגה: "מקווה שאז'ובל ישתלב טוב במערכת שלנו"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה הערב באופן רשמי את הקמפיין האירופאי שלה, כשהפסידה 1:0 למאלמו במשחק הגומלין לעיני הקהל הביתי במושבה, ו-4:0 בסיכום שני המשחקים. לאחר המשחק, המאמן יוסי אבוקסיס לא נראה מאוכזב מדי מההדחה וסיכם את המסע הקצר בליגה האירופית.

המטרות של בני יהודה: "אני חושב שזה עוד משחק. כמה שחקנים קיבלנו צ'אנס, חלק שיחקו בסדר גמור. נזהרנו מבחינת פציעות ולא שילבנו חלק מהשחקנים שהתחילו את העונה מאוחר בגלל שהפסדנו 3:0 במשחק הראשון. במשחק הראשון כבר ראינו, כל פעם שהם לחצו על הגז הם הוכיחו שהם קבוצה ברמה הרבה יותר גבוהה מאיתנו. הם במחזור 21 בליגה והם בכושר הרבה יותר טוב משלנו, אני חושב שזה השפיע מאוד. עברנו את המשחק בשלום, אני מקווה שלא יהיו פצועים בבוקר. בסך הכל היה משחק לא רע".

כיצד הוא מסכם את ההתמודדות: "עשינו עוד משחק חזק נגד קבוצה חזקה. תם הטקס האירופי, עשינו הופעה יפה נגד נפטצ'י באקו, קיבלנו הגרלה קשה מאוד בדמות מאלמו. שמים את זה בצד, מסתכלים ליום ראשון נגד מכבי ת"א, תהיה תצוגה מאוד יפה בבלומפילד ואז יוצאים לפגרה. אני מקווה שנתחזק בשניים שלושה שחקנים ונמשיך לליגה".


בן אז'ובל במדי הפועל חיפה: "יש לו פוטנציאל גדול לעזור לנו" (דני מרון)

צירוף בן אז'ובל: "אני שמח שהוא הגיע, יש לו פוטנציאל גדול לעזור לנו. אני מקווה שהוא ישתלב טוב במערכת שלנו ויתן לנו עוד אופציה התקפית. אני רוצה לצרף עוד שני שחקנים, כרגע אני לא יודע מי, יש הרבה מועמדים שיכולים לעזור לנו, אם זה יסתדר נודיע".

היכולת הטובה של אמיליוס זובאס: "אני חושב שבמחצית הראשונה הם הגיעו למצב אחד והבקיעו. בחצי השני הם הגיעו לשני מצבים וזובאס הציל אותנו. אני מקווה שהוא ימשיך ככה גם בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי