בכר: "הפגנו עליונות עד האדום, ניקח את זה להמשך העונה"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש נשמע אופטימי: "נתנו את המקסימום, התוצאה קצת משקרת. קשה להרים את עצמך בעשרה שחקנים". מנגד, הוא כועס על ההרחקות: "אנחנו צריכים לטפל בזה". שהר: "עכשיו זה הזמן להתרכז בליגה. המאמן מחליט"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לפני המשחק אמר ברק בכר שהפועל באר שבע יכולה לעשות את זה ולבצע מהפך ענק נגד פיינורד. בדרום הניחו שהמשימה קשה אך אפשרית ביחד עם תמיכת הקהל. גם בחלומות הכי שחורים שלהם לא יכלו לדמיין שחזור של התבוסה מהמשחק הראשון. הקבוצה מהדרום סיימה את דרכה מאירופה בשלב הפלייאוף בבושת פנים עם הפסד 6:0 בסיכום שני המשחקים כשהערב שוחזרה התבוסה מהמשחק הראשון.

בכר, כצפוי, היה מאוכזב: "תמיד מאכזב להפסיד, בטח 3:0 ובטח בבית. אנחנו מרגישים שנתנו את המקסימום ועשינו את המקסימום. השחקנים מאוד רצו. לדעתי התוצאה קצת משקרת בשל המחצית הראשונה הטובה כי התחלנו טוב, הפגנו עליונות מול קבוצה חזקה אבל האדום הפריע. לוקח דברים טובים לקראת המשחק הבא".

אמונה לפני המשחק: "יש הבדל גדול בין השבוע החולף. בארץ היה לנו יותר זמן לנוח ולאגור כוחות. ראו היום קבוצה שמאמינה. נכון שהיינו קצת חשופים אבל בהחלט יכולנו להבקיע שלושה שערים. הגענו למצבים, לחצנו טוב ועשינו את הדברים נכון. את זה אני אקח קדימה, למשחק הבא ולעונה כולה".


שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים (דני מרון)

הפועל באר שבע האמיתית: "אני לא חושב שוויתרנו בסוף, אנחנו בקצב משחקים מטורף ומנטאלית כשאתה בעשרה שחקנים וסופג שער נגד קבוצה כזו שמניעה את הכדור – קשה להרים את עצמך. עשינו את המקסימום גם בפיגור 3:0. אנחנו לא נוותר באף משחק, בשום מצב, גם לא בעשרה שחקנים ולא בפיגור. כמובן שנתקן את מה שצריך, עשינו את המקסימום".

הכרטיסים האדומים: "אנחנו מקבלים השנה הרבה אדומים, יש אדומים שיכולים לקרות ויש כאלה שלא – אנחנו צריכים לטפל בזה ולבדוק שזה לא יקרה ולא הגיוני שנצטרך לשחק בכל פעם בעשרה שחקנים. אני מעדיף להסתכל על הדברים הטובים. חנן נכנס ונתן היום הרבה איכות. לא היינו מרוכזים אבל הגענו למצבים".

המשחק נגד חדרה: "זו מתנה מאוד גדולה שאפשר לתקן כבר ביום ראשון לפני הפגרה, ניתן את הפוש האחרון כדי לצאת לפגרה בטעם מתוק". כאמור, ביום ראשון תארח הפועל באר שבע את הפועל חדרה בטוטו טרנר (19:30, שידור ישיר בספורט3) ותקווה לרשום ניצחון בכורה בליגה לאחר שפתחה עם תיקו מאופס באצטדיון טדי. 


חנן ממן מורחק. לא הבכורה לה ציפה (דני מרון)

בן שהר אמר לאחר המשחק: "שיחקנו נגד יריבה סופר-חזקה, כזו שמשחקת כדורגל טוב וחזק. לא היה קל, גם בגלל המשחק הראשון. בכדורגל ברמות האלה אתה חייב לנצל מצבים ואם זה לא קורה – אתה נענש. עם הכרטיס האדום כבר היינו נסוגים לאחור. אנחנו לוקחים את החצי השעה הראשונה. לא הלך – ועכשיו זה הזמן להתרכז בליגה".

על הקרדיט שאינו מקבל: "יש לברק את ההחלטות שלו, תמיד אמרתי שאעשה את המקסימום בכל אימון ובכל משחק. שיחקתי הערב וזה לא משנה מי מושעה ומי פצוע. כמובן שאני רוצה לשחק ומגיע לי לשחק".

הקהל: "הם היו איתנו גם בפיגור 3:0, גם במצבים קשים וזה לא מובן מאליו. קיבלנו תמיכה נפלאה מהקהל שלנו.  נעשה הכל כדי לפצות אותם כבר ביום ראשון.


בן שהר מאוכזב לצד חבריו (דני מרון)

פיינורד תגלה מחר (14:00, שידור ישיר בספורט1) מי יהיו היריבות שלה בשלב הבתים בליגה האירופית, אך אין ספק שהמאמן יאפ סתאם שלא ניצח בשלושת משחקי הליגה – יכול לנשום לרווחה. סתאם אמר לאחר המשחק:  "אני שמח מאוד כמובן. כשהגענו לכאן ידענו שהמשחק לא יהיה קל, ידענו שבאר שבע תנסה לכבוש מוקדם, אז היינו צריכים לשרוד את זה במחצית הראשונה. למרות זאת, יצרנו מצבים טובים והכרטיס האדום שינה את המשחק. השלמנו את המטרה להעפיל לשלב הבתים ועכשיו אנחנו נצטרך להמשיך לנצח".

על ההכנה למשחק: "ציפינו למשחק קשה, היינו צריכים לעבוד קשה במשחק הראשון כדי ליצור לעצמנו יתרון למשחק הזה. הם הלכו על כל הקופה ועשו לנו חיים קשים, לפעמים הדברים הולכים קשה יותר אבל הבקענו והצלחנו לסיים את המשחק מוקדם. אני חושב שהם קבוצה טובה מאוד, אוהדים נהדרים, מזכירים מאוד את שלנו, זה חשוב מאוד". 

על האפשרות שבאר שבע תעשה מהפך: "היה לי תרחיש בראש שהם יעשו מהפך, דיברתי עם השחקנים לפני המשחק על כך שאסור לחשוב על המשחק הראשון וצריך להתחיל דף חלק. אני שמח מאוד מהתוצאה".




יאפ סתאם (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי