אבוקסיס: "חשבתי על המשחק בראשון". אז'ובל עשוי להיכלל בסגל

אריאל לזמי
אריאל לזמי | עדי אבישי

מאמן בני יהודה דיבר לאחר ההפסד למאלמו וההדחה מאירופה: "לא השליתי את עצמי וחשבתי שנוכל לעשות פה משהו מטורף". הרכש החדש של עכו עשוי לקבל דקות ראשונות בקבוצה נגד מכבי ת"א, גאדיר בספק

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע בני יהודה הפסידה אמש (חמישי) 1:0 למאלמו השבדית וסיימה את דרכה האירופית, אחרי 4:0 בסיכום שני המשחקים בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. בשל תוצאת המשחק הראשון, העדיף מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס לשמור כוחות ולחלק עומסים, כשהמטרה החשובה יותר היא כמובן משחק הליגה נגד מכבי תל אביב, ביום ראשון (20:15) בבלומפילד.

במועדון הביעו שביעות רצון בסיכום הקמפיין האירופי: "עשינו את שלנו בכך שעברנו את נפטצ'י באקו בשלב הקודם וידענו שמול מאלמו זו תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית, בעיקר כי הם נמצאים כבר במחזור ה-21 בליגה שלהם ואנחנו רק פתחנו את העונה".

כבר במחצית המשחק, הוציא המאמן אבוקסיס, את הבלם אלבן פנישי והקשר איסמעילה סורו, כדי לתת להם מנוחה לקראת יום ראשון כאשר המגן דור אלו, שאמור לפתוח נגד מכבי תל אביב לא שותף כלל.


איסמעילה סורו. הוחלף כבר במחצית המשחק (עדי אבישי)

במהלך המחצית השנייה יצא גם החלוץ דור ג'אן, ששיחק את כל משחקי הקבוצה מתחילת העונה, במחשבה לקראת המפגש נגד הצהובים. החלוץ מוחמד גאדיר, שלא נכלל אמש בסגל, בשל קרע קטן בשריר הירך האחורי, נמצא בספק גדול מאוד לקראת המשחק נגד האלופה ובקבוצה עשויים לתת לו מנוחה נוספת, כדי לא לסכנו בפציעה חמורה יותר.

שחקן נוסף שיחסר בוודאות הוא הקפטן איציק עזוז, שעדין לא החלים מניתוח המיניסקוס שעבר לפני כחודש וחצי והליך ההחלמה שלא מתארך מעט יותר מהמתוכנן.

מי שעשוי להיכלל בסגל, באופן מעט מפתיע, הוא חלוץ הרכש החדש בן אז'ובל שחתם אמש לשנתיים בקבוצה, לאחר שכרטיסו נרכש מהפועל עכו. אבוקסיס נשאל לגבי כשירותו של החלוץ החדש והשיב: "צריך לזכור שאז'ובל נמצא בכושר משחק ושהוא עשה הכנה לעונה כולל מחנה אימון ומשחקי אימון עם עכו, כך שאם נחליט במהלך סוף השבוע, שהוא יוכל לעזור לנו נגד מכבי תל אביב, הוא ייכלל בסגל למשחק".


עשוי לקבל דקות ראשונות נגד מכבי תל אביב. בן אז'ובל (בני יהודה, רשמי)

המאמן התייחס להפסד אמש ואמר: "היו אצלנו כמה שחקנים ששיחקו לא רע, בהתחשב בכך שזה משחק ראשון שלהם נגד קבוצה חזקה. כל הזמן הסתכלתי לכיוון המשחק ביום ראשון, בדקתי מי בסכנת פציעה, וכך התנהלתי. לא שיתפנו כמה שחקנים, ולצערי התוצאה במשחק הראשון אילצה אותנו להגיע למשחק השני, כשאנחנו רק חושבים על איך לעבור אותו בשלום. לא השליתי את עצמי וחשבתי שנוכל לעשות פה משהו מטורף".

אבוקסיס התייחס למפגש המסקרן נגד האלופה והוסיף: "המשחק מול מכבי תל אביב, הוא משחק ליגה חשוב. יהיה אצטדיון מלא אוהדים, שרובם יהיו אוהדי מכבי. אנחנו מתכוננים למשחק מול האלופה, תמיד מנסים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. אנחנו קבוצה חדשה, מכבי ת"א די דומה לשנה שעברה, נעשה אימוני שחרור והכנה. ונלמד את השחקנים החדשים שנמצאים אצלנו על מכבי תל אביב".


"לא חשבתי שנוכל לעשות פה משהו מטורף". יוסי אבוקסיס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי