בגרמניה פרגנו: "השער של שון וייסמן לא היה מפתיע"

שון וייסמן
שון וייסמן | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

ב-NTV השמיצו את בורוסיה מנשנגלדבאך שרשמה את הפסדה הביתי הגדול בתולדותיה באירופה, אך גם שיבחו את המספרים של הישראלי: "זה היה שערו ה-11 שלו בתשעה משחקים". ימצא את הרשת גם נגד רומא?

(גודל טקסט)

 שון וייסמן ממשיך את העונה האדירה שלו באירופה, מעבר מההצלחה המקומית במדי וולפסברגר בליגה האוסטרית, כבש אמש (חמישי) הישראלי יעד נוסף – הישראלי ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה האירופית במשחק החוץ נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, הבקיע כבר אחרי 13 דקות וחגג עם דגל ישראל והיה שותף ל-0:4 ענק שהיה למעשה התבוסה הביתית הגדולה ביותר של המועדון הגרמני.

בגרמניה בעיקר דאגו להשמיץ את מנשנגלדבאך, שהציגה מצידה תצוגת נפל בקנה מידה היסטורי, אבל גם ידעו לפרגן לישראלי. ב-NTV נכתב "השער של וייסמן לא היה מפתיע, עבורו היה מדובר בשערו ה-11 בכל המסגרות בתשעה משחקים בלבד".

לאחר השער של וייסמן הצטרפו לחגיגה גם מארקל ריצמאייר ומריו לייטגב שכיכב עם צמד ולמעשה העלה את הקבוצה האוסטרית למקום הראשון בצוותא עם רומא שניצחה בתוצאה זהה את איסטנבול בשאקשהיר. במחזור הבא תארח וולפסברגר את הקבוצה האיטלקית והחלוץ הישראלי יקווה למצוא הרשת ולחולל סנסציה גם במשחק הביתי.

פרמיירה חלומית באירופה לשון וייסמן (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי