ביברס נאתכו נכנס לנבחרת השבוע של הליגה האירופית

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

קפטן נבחרת ישראל שכיכב עם צמד במדי פרטיזן נכנס ל-11 של המחזור במפעל המשני של אירופה. הקשר זכה למחמאות בסרביה: "המצטיין במשחק, הוא בעל ניסיון אירופי רב"

(גודל טקסט)
ביברס נאתכו פתח את עונתו ה-13 במפעל אירופה בצורה כי טובה שאפשר, עם צמד ראשון לאחר חמש שנים שהשלים מהפך נגד אלקמר, אך המועדון ההולנדי איזן וקבע 2:2 בפרטיזן. יממה לאחר המשחק אופ"א פרסמה את ה-11 המצטיינים המחזור הראשון והקשר הישראלי נכלל בחוליית הקישור לצידו של ניקולו זאניולו מרומא, בוקאיו סאקה מארסנל וקווין בואה אשר משחק בבאזל.


בנוסף להצבה המכובדת, בתקשורת הסרבית החמיאו למשחק של הישראלי וקבעו שהוא היה המצטיין בהתמודדות. ב-B92 נכתב: "נאתכו היה ללא ספק הטוב במשחק, הוא לא רק אחראי לשני השערים, אלא גם להנעת הכדור הפנומנלית לאורך כל המשחק".


בנוסף גם, במוצאט ספורט שיבחו את הניסיון של קפטן נבחרת ישראל והם מקווים שנאתכו ימשיך באותו כושר: "צריך לקוות שנאתכו יהיה יעיל באותה מידה כמו בכל המשחק שהגיע עד כה לבלגרד. נאתכו הרגיע את הקבוצה עם שער נגד מולדה ומאן הוא נכנס לכושר בזמן הנכון. אם יש מישהו בקבוצה שיודע לשחק משחקים בזירה האירופית הוא נאתכו. מאז שהחל לשחק כדורגל מקצועני, הוא לא שיחק בשלב בתים אירופי רק בעונה אחת. זה עזר לו להכיר את המרגש ולא להיבהל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי