באואר: "אני ואלחמיד שונים, אוכל להוסיף יותר בהתקפה"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | Ian MacNicol/Getty Images

המגן, שתפס את מקומו של הישראלי במשחק הליגה האחרון, דיבר על התחרות ביניהם לקראת המשחק נגד קלוז' (חמישי ב-21:55, ספורט3): "אשמח ללמוד מחאתם. סלטיק זקוקה לסגל עמוק והמנג'ר ישתמש בכל השחקנים"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי שהודחה על ידה במוקדמות ליגת האלופות, סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד – שזומנו מוקדם יותר היום לסגל נבחרת ישראל – תקווה לנקום מחר (חמישי ב-21:55, ישיר בספורט3) בקלוז' הרומנית במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מי שתפס את מקומו של חאתם עבד אלחמיד בהרכב סלטיק ב-1:1 נגד היברניאן במשחק הליגה האחרון הוא מוריץ באואר, שהגיע לאחרונה מסטוק והחמיא לישראלי: "למרות שסבל מפציעה קלה, חאתם סיפק הופעה פנטסטית בדרבי נגד ריינג'רס ואני חושב שהוא עושה עבודה נהדרת".

באואר הוסיף והתייחס לתחרות בין השניים: "אני וחאתם שחקנים שונים. אני יכול להוסיף יותר מבחינה התקפית בעוד הוא שחקן הגנה נהדר. יש לנו המון משחקים בתקופה הקרובה ואני מאמין שהמנג'ר ישתמש בכולם. סלטיק זה מועדון שצריך להתחרות בכל המסגרות. להפסיד בליגה ולנצח באירופה זה לא מקובל. טוב שיש את האפשרות להחליף סגנון בהתאם למשחק ספציפי".


זכה למחמאות. חאתם עבד אלחמיד (Gettyimages)

"חאתם הוא שחקן נבחרת ואני בהחלט יכול ללמוד ממנו, כך שאני מאמין שאנחנו נעזור זה לזה להשתפר", המשיך באואר. "אני שמח בסלטיק והתחרות תעזור לנו להציב לעצמנו סטנדרטים גבוהים".

האוסטרי, לו שש הופעות במדי נבחרתו, לא זומן לסגל לקראת המשחק נגד ישראל: "בניגוד לפעמים קודמות, לא התאכזבתי. היו לי המון דברים לעשות וניצלתי את הזמן לטפל בדברים אישיים. אנחנו מפגרים בנקודה אחרי סלובניה והכל עדיין פתוח. אני צופה מירוץ צמוד עם ישראל, סלובניה ופולין".

סלטיק פתחה את הליגה האירופית עם 1:1 בצרפת נגד ראן וכאמור איבדה נקודות ראשונות בליגה הסקוטית במחזור האחרון. קלוז', לעומת זאת, הדהימה את אירופה שגברה 1:2 על לאציו והביסה בסוף השבוע אחרון את מתאן 0:3 במסגרת הליגה הרומנית אותה היא מוליכה בהפרש של שתי נקודות בתום 11 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי