פול פוגבה מחוץ לסגל של מנצ'סטר יונייטד מול אלקמאר

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

הקשר הצרפתי לא המריא עם הקבוצה וייעדר מהמשחק (חמישי, 19:45, ישיר בספורט2) בשל פציעה חוזרת בכף רגלו. מאמן הקבוצה סולשיאר, שהגיע להולנד עם סגל חסר אמר: "יהיה שילוב בין שחקנים עם ניסיון לשחקנים הצעירים"

(גודל טקסט)
משחקי המחזור השני של הליגת האירופית ייפתחו מחר (חמישי), כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל אלקמאר (19:45, ישיר בספורט2). השדים האדומים, אמנם ניצחו את אסטנה במחזור הפתיחה לפני כשבועיים, אך השיגו נקודה אחת בשני מחזורי הפרמיירליג האחרונים ויקוו להתאושש מול היריבה ההולנדית. מנגד, אלקמאר שסיימה בתיקו 2:2 מול פרטיזן בלגרד, תחפש ניצחון בכורה במפעל.


לא כך ציפה אולה גונאר סולשיאר לפתוח את עונתו הראשונה המלאה כמאמן במנצ'סטר יונייטד. הקבוצה ממוקדמת עשירית בטבלה עם שני ניצחונות בלבד בשבעה משחקים, מרחק 12 נקודות מיריבה המרה ליברפול שבפסגה. כעת, הנורבגי רוצה לרשום הצלחה במפעל השני בחשיבותו באירופה ולהשיג ניצחון, שייתן לקבוצה רוח גבית לקראת המשחק מול ניוקאסל ביום ראשון (18:20, שידור ישיר בספורט1).


אולה גונאר סולשיאר. ייחסר את הכוכב הצרפתי מול אלקמאר (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)
אולה גונאר סולשיאר. יחסר את הכוכב הצרפתי מול אלקמאר (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)


השדים האדומים המריאו בסגל חסר להולנד. הקשר הצרפתי פול פוגבה אמנם השלים 90 דקות בתיקו 1:1 מול ארסנל ביום שני, אך הוא ייעדר מהמשחק בעקבות בעיה חוזרת בכף רגלו, זכר לפגיעה שספג במשחק מול סאות'המפטון באוגוסט. אנטוני מרסיאל, לוק שואו, פיל ג'ונס וארון וואן ביאסקה ייעדרו גם הם מההתמודדות בעקבות פציעות שונות. דיוגו דאלוט ואנחל גומס יחזרו לסגל. עשרה מתוך 21 שחקני הסגל שנרשמו למשחק הם בוגרי מחלקת הנוער של יונייטד.


מאמן הקבוצה סולשיאר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מוכנים להתמודדות מול אלקמאר. זה משחק חשוב עבורנו בבית הזה. הם השיגו תוצאה טובה במשחק חוץ בבלגרד, ולכן תוצאה טובה שלנו מחר תהיה משמעותית". לגבי היעדרתו של פוגבה: "לאחר דיון עם רופא הקבוצה החלטנו לתת לו טיפול נוסף ומנוחה. גם אם הוא היה כשיר למשחק, כנראה שלא הייתי מסכן אותו".



שילוב שחקנים צעירים: "אחד או שניים משחקני האקדמיה יקבלו הזדמנות להרשים. כולם רוצים להיות חלק מהעתיד הרחוק של מנ'סטר יונייטד, והמשחקים האלה הם סיכוי מצוין בשבילם להוכיח שהמקום שלהם בקבוצה. יהיה שילוב בין שחקנים עם ניסיון לבין הצעירים".


מייסון גרינווד. אחד מהצעירים המוכשרים של מנצ'סטר יונייטד (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)
מייסון גרינווד. אחד מהצעירים המוכשרים של מנצ'סטר יונייטד (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

 
 

מנגד, אלקמאר שפתחה את העונה בליגה בצורה טובה ונמצאת במקום השלישי בטבלה, תחפש ניצחון ראשון במפעל. היא תקווה לכפר על היעדר הביתיות בעזרת יכולת גבוהה, כשתארח את המשחק בהאג, בעקבות התמוטטות הגג באצטדיונה הביתי בחודש אוגוסט. היא תסתמך על קלווין סטנגס הצעיר ואוסאמה אידריסי, שכבש כבר שישה שערים מפתיחת העונה, כדי להכניע את מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי