צפו בישול יפה לנאתכו, צ'יבוטה וביטון לא שותפו

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | ANDREJ ISAKOVIC / Contributor

קשר פרטיזן (90 דקות ואסיסט נהדר) השיג 1:2 יקר בחוץ נגד אסטנה והמאזן של קבוצתו עומד על ארבע נקודות משש אפשריות. במחזור הבא: משחק בית נגד השדים האדומים. לודוגורץ התפוצצה בהונגריה ללא הישראלים

(גודל טקסט)

עוד הופעה מרשימה לביברס נאתכו, שהשלים הערב (חמישי) 90 דקות נהדרות ב-1:2 המרשים של פרטיזן בלגרד (שלא נוצחה בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות) בקזחטסן על אסטנה וקינח עם בישול בהתמודדות שפתחה את משחקי המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. 


בהמשך הביסה לודוגורץ ללא טאלב טוואטחה, מאוויס צ'יבוטה ודן ביטון את פרנצווארוש 0:3 בהונגרה, פיינורד גברה 0:2 על פורטו, בשיקטאש נכנעה 1:0 בביתה לוולבס, אספניול ניצחה 0:2 במוסקבה, גלדבאך גירדה 1:1 בטורקיה ו-וולפסבורג סיימה ב-1:1 בצרפת מול סנט אטיין.


אסטנה – פרטיזן בלגרד 2:1
אחרי שליטה מוחלטת בנעשה על כר הדשא, עומאר סאדיק הנהדר העלה את פרטיזן ל-0:1 (29) והשלים צמד (73) הודות לכדור עומק יפה של נאתכו – שכזכור הצטיין גם במחזור שעבר עם שני שערים בתיקו הביתי נגד אלקמאר ההולנדית. בדקה ה-85 ובניגוד גמור למהלך המשחק, בעיטה חזקה של רונאר סיגוריונסוון הכניעה את אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' והפיחה תקווה בשורות אסטנה – אך לא מעבר לכך.


אחרי ה-2:2 הביתי נגד אלקמאר, פרטיזן בלגרד נותרה בלתי מנוצחת בתום שני מחזורים ומאזנה עומד על ארבע נקודות. אסטנה, שהחלה את שלב הבתים עם הפסד חוץ למנצ'סטר יונייטד, נותרה ללא נקודות והיא תקווה להתאושש מול אלקמאר בעוד לנאתכו וחבריו מצפה משחק בית נגד השדים האדומים.


פרנצווארוש – לודוגורץ 3:0

ללא טאלב טוואטחה שלא נרשם לליגה האירופית ועם דן ביטון שהחלו על הספסל ולא שותפו, הבולגרים השיגו ניצחון חוץ יקר ומאזנם עומד על ארבע נקודות אחרי שבמחזור הפתיחה סיימו ב-1:1 נגד אספניול. לודוגורץ פתחה בסערה ודקה מן הפתיחה היה זה ג'ודי לוקוקי שבעט מקרוב לרשת. בדקה ה-40 קיבלנו אולי את השער היפה של הערב: כדור חופשי אדיר של רפאל פורסטר מ-30 מטר טס היישר לחיבורים וזה 0:2 לאורחת, שנותרה ב-10 שחקנים לאחר שדראגוש גריגורה הורחק (43). למרות החיסרון המספרי, פורסטר השלים צמד (64) וזה 0:3 חלק בסיום.


סלטיק – קלוז' 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי 1:1 נגד ראן במחזור הראשון, אלופת סקוטלנד השיגה ניצחון ראשון ועל דרך נקמה ביריבה הרומנית שהדיחה אתה ממוקדמות ליגת האלופות. חאתם עאבד אלחמיד השלים 90 דקות בשורות סלטיק, שחגגה בסיום בזכות שערים של אודסון אדוארד (20) ומוחמד אליונוסי (59). ניר ביטון, ששב מפציעה, צפה במשחק מהספסל.


תוצאות נוספות

יאנג בויז – גלאזגו ריינג'רס 1:2

פיינורד – פורטו 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

צסק"א מוסקבה – אספניול 2:0

סנט אטיין – וולפסבורג 1:1

אלכסנדריה – גנט 1:1

איסטנבול בשאקשהיר – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

בשיקטאש – וולבס 1:0 |(לחצו כאן וצפו בתקציר)

בראגה – סלובן ברטיסלבה 2:2

 ספורטינג ליסבון – לאסק לינץ 1:2

רוזנברג – פ.ס.וו. איינדהובן 4:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

גימראייש – פרנקפורט 1:0

קרסנודאר – חטאפה 2:1

לאציו – ראן 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

לוגאנו – דינמו קייב 0:0

מאלמו – פ.צ. קופנהאגן 1:1

טרבזונספור – באזל 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

דודלאנג' – קרבאח 4:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי