"אוהדי סביליה משתוקקים לראות את דאבור בפעולה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer / Contributor

הישראלי אמנם עלה ל-11 דקות נגד אפואל ניקוסיה, אבל הייתה זו הופעתו הראשונה במשחק בית וב"מארקה" הצהירו: "בכורה מוצדקת". לופטגי נשאל על תשואות האוהדים כשהחלוץ נכנס: "זה טוב שהקהל מעודד ומריע"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
מואנס דאבור בוודאי לא ציפה שהופעת הבכורה הביתית שלו בסביליה תתרחש רק בימים הראשונים של חודש אוקטובר, אבל אחרי ששותף ארבע דקות בלבד במשחק הליגה האירופית לפני שבועיים נגד קראבח, במה שגם היה המשחק היחיד בו התלבש, אמש (חמישי) הוא זכה לשבת על הספסל בפעם השנייה העונה, שוב במסגרת הליגה האירופית, והפעם גם עלה מהספסל ל-11 דקות נגד אפואל ניקוסיה לקול תשואות הקהל.


סביליה ניצחה 0:1 את הקפריסאים משער של צ'יצ'ריטו, אבל בתקשורת הספרדית בהחלט עסקו בבכורה הביתית של דאבור – שבכניסתו בהחלט ניתן היה לשמוע את אהבת הקהל, שצמא לראות את הישראלי על שנרכש תמורת 15 מיליון יורו. כזכור, סביליה ביצעה מהפכה של ממש בסגלה הקיץ, אלא שדאבור היה השחקן היחיד שנרכש עוד לפני חזרת המנהל המקצועי מונצי' ומינוי המאמן ז'ולן לופטגי.


"הבכורה המוצדקת של דאבור", הייתה הכותרת ב"מארקה", שם נכתב כי "הרמון סאנצ'ס פיחואן השתוקק לראות את דאבור בפעולה". כשלופטגי נשאל על כך בסיום המשחק, השיב המאמן: "זה טוב שהקהל מעודד שחקנים ומריע. יש לנו 25 שחקנים בסגל וכולם טובים, אבל יש חלק שמשחקים יותר וחלק פחות".


גם ברשתות החברתיות לא התעלמו מקבלת הפנים לה זכה הישראלי ואחד מהם כתב: "מעולם לא ראיתי דבר כזה, שחקן שלא מקבל הזדמנות להוכיח את עצמו ובכל זאת הקהל כל כך תומך בו. קבלת פנים מאוד יפה מצד הקהל בהופעת הבכורה של דאבור".






לופטגי אמר גם על צ'יצ'ריטו שהגיע מווסטהאם וכבש משחק שני ברציפות בליגה האירופית: "זה שער שחשוב בשבילו וחשוב גם לקבוצה. אני מרוצה ממנו ומכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי