"המאסטרו של פרטיזן": בבלגרד התאהבו בביברס נאתכו

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | ANDREJ ISAKOVIC / Contributor

קפטן נבחרת ישראל היה מהמצטיינים על הדשא ב-1:2 של הסרבים בקזחסטן על אסטנה ובתקשורת המקומית יצאו מגדרם: "הוא המוח של הקבוצה, שחקן ברמה גבוהה שמרשים בכל נגיעה בכדור". מילוסביץ': "המשחק הכי טוב שלנו"

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו הגיע לפרטיזן בלגרד רק לקראת סוף חודש אוגוסט, עוד אין לו חודשיים בקבוצה, אבל הוא כבר הפך למנהיג שלה. קפטן נבחרת ישראל ממשיך לככב במדי אלופת סרביה ואתמול (חמישי) היה מהשחקנים הבולטים של הקבוצה שהתארחה בקזחסטן ושבה מאסטנה עם עם 1:2 הודות לצמד של עומאר סאדיק, לו הישראלי בישל את השער השני.

במחזור הראשון של הליגה האירופית נפרדה פרטיזן ב-2:2 ביתי נגד אלקמאר ההולנדית, משחק בו נאתכו כבש צמד, אבל הניצחון אתמול היה מאוד משמעותי בקרב על המקום השני. למעשה, כרגע פרטיזן נמצאת בפסגת הבית יחד עם מנצ'סטר יונייטד, לכל אחת ארבע נקודות, כשאלקמאר עם שתי נקודות במקום השלישי ואסטנה נותרה ללא אף נקודה אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה באולד טראפורד.

באתר הסרבי "מוצארט", בין שלל המחמאות לסאדיק, התמוגגו גם מהישראלי וכתבו: "פרטיזן שוב חיה בזכות הרוגע של ביברס נאתכו. הוא נמצא במרכז הקישור ופשוט שולט בהתקפה. זה היה יפה לראות אותו נע בין שחקני אסטנה. מעל הכל, אקס צסק"א מוסקבה ואולימפיאקוס ייצר מצבים, בישל והיה מאוד תזזיתי והפעיל היטב את סאדיק".


בלגרד מאוהבת בקפטן נבחרת ישראל (ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images)

בטבלת ציוני המשחק, נאתכו זכה לציון 7.5 כשרק עומאר סאדיק קיבל יותר וסיים עם 8. על הישראלי נכתב: "המאסטרו של פרטיזן. שחקן ששולט בכדור וכשסומא על המגרש הוא מצליח להפוך לפליימייקר מן העומק. הכדורים שלו בטוחים, מדויקים, מסוכנים מאוד והוא גם נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון בהגנה. הוא מצליח גם לשדרג את סומא שלידו ובישל לסאדיק את השער השני".

ב"בליק" גם כן הרעיפו מחמאות על הישראלי, שם הוא זכה לציון 8.5 – רק סאדיק עם 9 קיבל יותר ממנו 0- ועליו נכתב: "נאתכו הוא המוח של פרטיזן, הופעה יוצאת דופן של הישראלי. שחקן אירופי ברמה שמרשים אותנו בכל נגיעה בכדור. יש לו מסירות פנומנליות והוא בהחלט עושה את ההבדל על המגרש. כשסומא הוחלף הוא עלה עוד יותר גבוה בהתקפה והרשים עוד יותר".

גם המנג'ר סאבו מילוסביץ' היה מאושר מיכולת השחקנים: "אני מאוד מרוצה כי השחקנים עשו את מה שביקשנו ואף יותר מזה. היינו צריכים להרוג את המשחק הזה הרבה יותר מוקדם, כי יצרנו כל כך הרבה מצבים ועלינו להיות מרוצים מכך. זו כנראה ההופעה הכי טובה של פרטיזן בלגרד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי