ארסנל תנסה להתאושש נגד גימראייש, אוזיל עשוי לפתוח

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Laurence Griffiths/Getty Images

אחרי ההפסד לשפילד, התותחנים יקוו לשמור על מאזן מושלם בליגה האירופית כשיארחו את הפורטוגלים (21:50, שידור ישיר בספורט1). "צפוי לנו משחק קשה מאוד, אך אנחנו צריכים לנצח". נלסון ומרטינלי בתמונת ה-11

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית יחל מחר (חמישי), כשבמוקד ארסנל תארח את ויטוריה גימראייש (21:50, שידור ישיר בספורט1). התותחנים מגיעים למשחק לאחר הפסד מפתיע מאוד לשפילד יונייטד ביום שני האחרון, ויקוו להתאושש על חשבון הפורטוגלים. חניכיו של אונאי אמרי מדורגים בפסגת הטבלה עם שש נקודות ו-100% הצלחה. גימארייש מנגד, הפסידה את שני משחקיה הראשונים בזירה האירופית ותנסה להשיג נקודות בכורה מול הקבוצה הלונדונית.

למרות הפסד הליגה האחרון, ארסנל נמצאת בתקופה טובה לאחר שרשמה ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים. "אנחנו צריכים להמשיך את התהליך אותו עוברת הקבוצה, וזה כולל לנצח את המשחק נגד גימראייש" אמר היום המאמן אמרי. "עד כה שיחקנו טוב מאוד במפעל הזה ומחר צפוי לנו משחק קשה מאוד. אנחנו מכבדים מאוד את היריבה ומודעים לכך שהיא נמצאת במקום הרביעי בליגה שלה".

מבחינה מקצועית, המאמן הספרדי צפוי להרכיב במרכז ההגנה את שקודראן מוסטפי ורוב הולדינג, כשהקטור ביירין יאייש את עמדת המגן הימני. לוקאס טוריירה האורוגוואי ומסוט אוזיל עתידים לנווט את מרכז השדה, בעוד ריס נלסון בן ה-19 וגבריאל מרטינלי בן ה-18 צפויים לפתוח לצידו של אלכסנדר לקאזט בחוד.

אלכסנדר לקאזט. החלוץ הצרפתי צפוי להוביל את חוד התותחנים (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)
אלכסנדר לקאזט. החלוץ הצרפתי צפוי להוביל את חוד התותחנים (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי