צפו בתקציר: פרטיזן בלגרד נכנעה 1:0 למנצ'סטר יונייטד

שחקני מנצ'סטר יונייטד, ביברס נאתכו
שחקני מנצ'סטר יונייטד, ביברס נאתכו | ANDREJ ISAKOVIC / AFP

מרסיאל הכריע בפנדל לזכות האנגלים (43). לינגארד וסאדיק פגשו את הקורה. נאתכו שיחק מעולה בשורות המארחת שירדה למקום השלישי בבית. בנוסף, וייסמן ו-וולפסברגר הפסידו 1:0 לבשאקשהיר

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי). במוקד המשחקים המוקדמים שהחלו ב-19:55, מנצ'סטר יונייטד, ביכולת ממש לא מרשימה, ניצחה 0:1 את פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו עם פנדל של אנתוני מרסיאל סמוך לסיום המחצית הראשונה (43). 
 

פרטיזן, שירדה למקום השלישי, יכולה להיות מאוד מאוכזבת שכן הייתה יותר מסוכנת, בזכות קפטן נבחרת ישראל שדחף קדימה וניצוצות שהפגינו סומא ואסאנו. היא הפעילה לחץ ענק בדקות האחרונות אך הייתה חסרת רגל מסיימת. עם הניצחון, השדים האדומים, שטרם ספגו העונה במפעל, שמרו על פסגת הבית.


ביתר המשחקים, וולפסברגר של שון וייסמן נכנעה בטורקיה נגד בקשהאיר (1:0), חלוץ נבחרת ישראל השלים 90 דקות. כמו כן, באותו הבית, רומא סיימה בתיקו 1:1 עםבורוסיה מנשנגלאדבך. בבית אחר, וולבס השלימה מהפך יקר מול סלובן ברטיסלבה בדרך ל-1:2. אלקמאר התעללה באסטנה עם 0:6 גדול. לידיעה על שאר משחקי המחזור – לחצו כאן.




אולה גונאר סולשיאר (ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images)


הרכבים
פרטיזן בלגרד: ולדימיר סטויקוביץ', נמניה מילטיץ', בויאן אוסטויץ', לזאר פבלוביץ', סולובודן אורסוביץ', ביברס נאתכו, סשה זדיילאר, טקומה אסאנו, סיידובה סומא (לזר פאבלוביץ', 84), זוראן טוסיץ' (פיליפ סטבנוביץ', 75) אומאר סאדיק.


מנצ'סטר יונייטד: סרחיו רומרו, ארון ואן-ביסאקה (דניאל ג'יימס, 60), פיל ג'ונס, הארי מגווייר, ברנדון וויליאמס מרקוס רוסו, סקוט מקטומיניי, ג'יימס גארנר (אנדראס פריירה, 82) , ג'סי לינגארד, חואן מאטה, אנתוני מרסיאל (מרקוס ראשפורד, 60).


מהלך המשחק:

שתי הקבוצות פתחו את המשחק נמרצות מאוד אך חסרות דיוק ולא הגיעו למצבים, כשיונייטד החזיקה יותר בכדור. בדקה ה-15 הגיע מצב ראשון עם כדור חופשי מצוין של חואן מאטה, סקוט מקטומיניי רשם החמצה גדולה. הקשר הצעיר המשיך להיות היחיד שמאיים על השער כאשר בדקה ה-22 ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה אך בעט ליד הקורה.


בצד של המארחת, שלא הצליחה לאיים על השער, אסאנו בולט עם המהירות והדריבל הנהדרים אך מאחר בשחרור הכדור. המשחק התעורר בדקות האחרונות של המחצית השנייה עם שתי קורות: לינגארד בעט לקורה בדקה ה-38 וכעבור דקה סאדיק עשה בדיוק את אותו דבר בבעיטה מסובבת לחצי גובה.



שחקני מנצ'סטר יונייטד (ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images)


הארי מגווייר מול עומאר סאדיק (ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images)


כשהיה נדמה שהמחצית תסתיים ללא שערים – הגיעה דקה קריטית. נאתכו, ששיחק מאחור ומיעט להגיע לעמדות קדמיות, היה מתוסכל מאוד בדקה ה-42 כשהצטרף במהירות לרחבה עושה עקיפה יפה בעמדה מצוינת לכיבוש אך אסאנו נהג באנוכיות ובעט. מייד לאחר מכן, יונייטד קיבלה פנדל לאחר עבירה על ברנדון וויליאמס. מרסיאל לא התקשה לכבוש מהנקודה הלבנה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.



מרסיאל וג'ונס חוגגים (ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images)


בפתיחת המחצית השנייה נאתכו בעט כדור חופשי שטוח מתוחכם שחלף ליד הקורה. סומא פרץ לרחבה בדקה ה-49 והקהל האורח דרש פנדל אך השופט התעלם ובצדק. הסרבים המשיכו לצאת קדימה בעזרתו של סומא שעשה מהלך נהדר ברחבה ושיגע את מגוויר אך בעט ברגל שמאל למרכז השער ורומרו הדף.  בדקה ה-60 ביצעו האנגלים חילוף כפול כשג'יימס החליף את ואן ביסאקה. כמו כן, ראשפורד החליף את מרסיאל.



שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים את השער המכריע (ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images)


פרטיזן הייתה ראויה לפנדל לאחר נגיעת יד של ברנדון וויליאמס אך השופט לא התייחס לתלונות של נאתכו וחבריו והתסכול בקרב המארחת, שהרגישה שהשד ממש לא נורא – הלך וגבר. בדקה ה-82 נאתכו הרים קרן נפלאה ואסאנו נגח טוב אבל רומרו הצליח לחלץ את יונייטד משער שוויון. כעבור ארבע דקות קפטן הנבחרת חיכה לכדור חוזר לאחר קרן, העביר לרגל שמאל ושלח בעיטה מסובבת שהחמיצה בקצת את החיבורים, זה היה קרוב, אבל שריקת הסיום הגיעה והסרבים נותרו עם המחמאות.




נאתכו. משחק טוב של קפטן הנבחרת לא הספיק ( ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images)


בשאקשהיר – וולפסברגר 0:1 – לצפייה בתקציר לחצו כאן
הקבוצה של שון וייסמן הייתה מעודדת מהתיקו נגד רומא במחזור הקודם אך נכנעה בטורקיה. חלוץ נבחרת ישראל השלים 90 דקות.  המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובדקה ה-64 עלה רוביניו לשחק. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-78: איפרן קאבצ'י ביצע הטעייה נהדרת על שחקן ההגנה, העביר לרגל ימין ובעט כדור שטוח חזק. בחלוף שלושה מחזורים הבית צמוד מאוד כאשר רומא מוליכה עם 5 נקודות, הטורקים והאוסטרים בשווויון 4 נקודות במקומות 2-3 והאחרונה בטבלה היא בורוסיה מנשנגלאדבך עם שתי נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי