אובמיאנג הקפטן החדש של ארסנל. אמרי: "ההחלטה סופית"

פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

במסע"ת לקראת המשחק של התותחנים הערב נגד גימראיש (רביעי, 17:40, בספורט1) המאמן דיבר על השינויים במועדון: "יש לנו ארבעה קפטנים: אוזיל, ביירין, לקאזט ואובמיאנג, שיהיה הבכיר. לא היה קל להודיע לג'אקה"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
הערב (רביעי, 17:40, שידור ישיר בספורט1) ארסנל תפתח את המחזור הרביעי של הליגה האירופית במשחק החוץ נגד ויטוריה גימראיש, אותה ניצחה במחזור הקודם לאחר שחזרה מפיגור בדרך ל-2:3. הסיבה לקיום המשחק יום לפני שאר המשחקים היא לוגיסטית. בחמישי בראגה תארח את בשיקטאש באצטדיון המרוחק 15 ק"מ בלבד מהמגרש הביתי של גימראיש, דבר שלא מאפשר את קיום שני המשחקים באותו יום.


אתמול ארסנל קיימה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק כאשר הבשורה הגדולה של אונאי אמרי היא הדחתו של גרניט ג'אקה מתפקיד הקפטן של התותחנים ואת הסרט קיבל החלוץ הגאבוני פייר-אמריק אובמיאנג: "הוא לא כאן איתנו, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לתת לו את הזמן. דיברתי איתו הבוקר והחלטתי שהוא לא יהיה יותר הקפטן של הקבוצה".


תגובתו של ג'אקה: "הוא קיבל את ההחלטה שלי וגם אמרתי לקפטנים האחרים על ההחלטה שלי. עכשיו יש לנו ארבעה קפטנים: פייר-אמריק אובמיאנג, הקטור ביירין, אלכסדר לקאזט, ומסטול אוזיל, כאשר אובמיאנג הוא האופציה הראשונה. ההחלטה הייתה ממש קשה, אמרתי לגארניט שכמו בכל היבט בחיים, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. אלו דברים שצריך להתמודד איתם, הזמן מרפא הכל".




אם ההחלטה תהיה קבועה: "אני חושב שאנחנו מדברים על זה הרבה וזה ברור, אין מה להוסיף. עכשיו המוקד הוא למשחק הקרוב, מבחינתי הנושא הזה סגור. יש לנו הרבה עבודה, המשחק הוא הדבר החשוב ביותר עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי