בחמישי: דאבור צפוי לפתוח בסביליה, נאתכו באולד טראפורד

מואנס דאבור
מואנס דאבור | סביליה, רשמי

שידורים ישירים בחבילת הערוצים: הישראלי נכלל ברשימת המוזמנים של לופטגי למשחק בלוקסמבורג ואמור לרשום הופעה שנייה בהרכב, כוכב פרטיזן בלגרד ינסה להדהים את מנצ'סטר יונייטד. וגם: אלחמיד וביטון נגד לאציו

(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בליגה האירופית ייצא לדרך עוד היום כאשר ארסנל תתארח בפורטוגל אצל ויטוריה גימראיש (רביעי, 17:50 בספורט1), אבל מחר ייערכו 23 המשחקים הנוספים ובמוקד המפגש באולד טראפורד בין מנצ'סטר יונייטד לפרטיזן בלגרד וביברס נאתכו, וולפסברגר ושון וייסמן יארחו את איסטנבול בשאקשהיר, ריינג'רס של סטיבן ג'רארד תארח את פורטו, סלטיק עם חאתם אלחמיד וניר ביטון תתארח אצל לאציו ומואנס דאבור צפוי לשחק נגד דודלאנז' במשחק החוץ של סביליה בלוקסמבורג.


מנצ'סטר יונייטד – פרטיזן בלגרד (21:50, חגיגה אירופית בספורט1)
פנדל של אנטוני מרסיאל הכניע את הסרבים לפני שבועיים בבלגרד, קבע 0:1 לשדים האדומים ופתח רצף של שלושה ניצחונות, אלא שבשבת סולשיאר ושחקניו שבו לסורם כשנכנעו 1:0 בבורנמות' במשחק החוץ הרביעי שלהם ברציפות וכעת הם חוזרים הביתה, לאצטדיון האולד טראפורד, בתקווה גם לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון שיבטיח להם את המקום בשלב 32 האחרונות.


יונייטד שוב תתייצב למשחק ללא פול פוגבה, גם ויקטור לינדלוף לא התאמן היום ולא אמור להיכלל בסגל כמו גם לוק שואו ונמניה מאטיץ', אבל מי שישחק הוא המגן אשלי אנג שלא יוכל ליטול חלק ביום ראשון נגד ברייטון במסגרת הפרמיירליג ולכן מקומו ב-11 נראה מובטח. גם צעירים כמו מייסון גרינווד וג'יימס גארנר אמורים לפתוח ולהעניק מנוחה לשחקנים הבכירים.


מן העבר השני, זוראן טושיץ', בעבר שחקן יונייטד, צפוי לערוך את הופעתו השלישית בלבד בתיאטרון החלומות, בעוד אקס ליברפול לזאר מרקוביץ' פצוע ולא ייכלל בסגל. ביברס נאתכו, שבהחלט הפך לאחד הכוכבים הגדולים בסרביה בחודשיו הראשונים במדינה, ימשיך להוביל את הקישור בתקווה לשפר את מאזן הקבוצה שצברה עד כה ארבע נקודות, כשניצחונה היחיד היה בחוץ על אסטנה.



נאתכו. ביקור יוקרתי בתיאטרון החלומות (פרטיזן בלגרד, אתר רשמי)


דודלאנז' – סביליה (19:45, ישיר בספורט3)
לפני שבועיים, במפגש בספרד בו ניצחו האנדלוסים 0:3, פתח מואנס דאבור לראשונה בהרכב וקיבל הזדמנות פז להרשים את ז'ולן לופטגי. בהחלט ייתכן שכך יהיה גם מחר מול היריבה מלוקסמבורג, אחרי שהישראלי ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 הביתי נגד אתלטיקו מדריד בשבת ונכלל ברשימת 20 השחקנים למשחק. הלוקסמבורגים ניצחו את שני מחזורי הליגה האחרונים שלהם והתאוששו מרצף הפסדים שהותיר אותם בליגה בפיגור של 8 נקודות. בליגה האירופית הם עם 3 נקודות בזכות 3:4 אדיר בניקוסיה על אפואל, בעוד סביליה, המדורגת חמישית בספרד שנמצאת במרחק נקודה אחת בלבד מברצלונה שבפסגה, עם מאזן מושלם ויכולה להבטיח רשמית את מקומה בשלב הבא.




לאציו – סלטיק (19:45, ישיר בספורט1)
ניר ביטון לא שותף וחאתם אלחמיד רק עלה מהספסל ב-2:5 על היברניאן בגביע הליגה, כך שצמד הישראלים של סלטיק בהחלט עשויים לפתוח באולימפיקו ברומא. אלופת סקוטלנד מדורגת בראש הבית עם 7 נקודות לאחר שלושה משחקים, הודות לשער ניצחון של כריסטופר ז'וליין בדקה ה-89 לפני שבועיים על לאציו. האיטלקים מנגד ניצחו את שלושת המחזורים האחרונים בסרייה A וטיפסו למקום הרביעי, אבל בליגה האירופית היא ניצחה רק את ראן בביתה  פליפה קאייסדו בספק למפגש ודנילו קטלדי מושעה וייעדר.


וולפסברגר – איסטנבול בשאקשהיר (21:50, ישיר בספורט3)
שון וייסמן חזר למצוא את הרשת בשבת וקבוצתו הביסה 0:4 בחוץ את שטורם גראץ, שבה למסלול הניצחונות לאחר ארבעה משחקים שלא עשתה זאת וכעת תנסה להפתיע גם את היריבה החזקה מטורקיה, שמפגרת ב-3 נקודות אחר המוליכה בליגה שלה ולא הפסידה אף משחק מאז ה-15.9, כשהובסה 4:0 על ידי רומא. לבשאקשהיר, שבין שחקניה ניתן למצוא כוכבי עבר כמו רוביניו, דמבה בה, ארדה טוראן וגאל קלישי. האוסטרים עם ניצחון, תיקו והפסד בשלושת המחזורים הראשונים בליגה האירופית, אבל הם רק במרחק נקודה מהמוליכה רומא ומדובר, על הנייר, במשחק הנוח ביותר כדי לרשום ניצחון נוסף לאור העובדה שבהמשך הקמפיין היא תארח את מנשנגלדבאך ותתארח בבירת איטליה.



וייסמן. משחק הבית הנוח שנותר לוולפסברגר על הנייר (Ozan KOSE / AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי