דאבור נבחר להרכב השבוע בליגה האירופית: "הוכיח לכולם שהוא סקורר"

מואנס דאבור, שחקני סביליה
מואנס דאבור, שחקני סביליה | JOHN THYS/AFP via Getty Images

הישראלי חגג צמד במשחק הראשון בו הבקיע במדי סביליה וגם בישל פעמיים ב-2:5 בלוקסמבורג, מה שזיכה אותו בכבוד. בספרד הדגישו: "הוא שיחק בעמדה הטבעית שלו וסיפק תפוקה. זו ההופעה הכי טובה של הקבוצה העונה"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
מואנס דאבור שותף ל-105 דקות בלבד עד אתמול בערב (חמישי) במדי סביליה וגרם גם לתקשורת הספרדית לתהות מדוע ז'ולן לופטגי לא נותן קרדיט לחלוץ הישראלי שבשבת האחרונה ישב בפעם הראשונה העונה על ספסל המחליפים במשחק ליגה, אבל כעת גם באתרי האינטרנט והעיתונים בספרד מבינים: לאנדלוסים יש סקורר שפשוט לא מנצלים אותו.


"חלוץ הרפאים' חתם כבר בינואר שעבר תמורת 15 מיליון יורו, עלה יותר מדה יונג, אבל ממעט לשחק", כינו אותו ב"אס" וב"מארקה" החמיאו לו ולמוניר על שדאגו להבטיח לקבוצתם את הכרטיס לשלב 32 האחרונות, נתנו לכל אחד שלושה כוכבים (הכי הרבה על המגרש) וציינו כי הישראלי זכה לשחק בעמדה האידאלית עבורו ואכן סיפק תפוקה, לצד עקבים ומהלכי מפתח שסייעו לא רק לו, אלא גם לחבריו להתקפה.


גם ב"diariodesevilla" הדגישו את העובדה שדאבור שיחק לראשונה בתפקידו הטבעי כחלוץ במרכז הרחבה והוסיפו ש"לופטגי ראה שיש לו על הספסל סקוררים", בעוד ב"ספורט" הקטלוני נטען שהייתה זו ההופעה הכי טובה של סביליה העונה, כשמעל כולם ניצב הישראלי: "כבר היו מי שהטילו ספק לגביו, אבל דאבור הראה היום למה הוא נרכש על ידי סביליה".



"הראה למה הוא נרכש". דאבור בדרך לשער (JOHN THYS/AFP via Getty Images)


עם זאת, בספרד גם לא שכחו להזכיר שהיריבה הייתה בסך הכל דודלאנז' הצנועה מלוקסמבורג: "באצטדיון שהכיל פחות מ-3,000 צופים, מתקן שאינו ראוי לליגה האירופית ובמשחק ברמה של הליגה השנייה בספרד, המחליפים של לופטגי הרימו ראש", הוסיפו ב"diariodesevilla והדגישו, "אך זה לא הפריע למוניר ולדאבור לנצל זאת לחיזוק מעמדם".


דאבור נבחר למצטיין המשחק, לצד מוניר, ונכלל בהרכב השבוע של הליגה האירופית הודות לצמד ושני בישולים ב-2:5 של סביליה בלוקסמבורג על דודלאנז', צמד שדרך אגב הפך אותו לכובש הישראלי המצטיין אי פעם במפעלים באירופה, עם 23 כיבושים במסגרות השונות לעומת 21 של ערן זהבי. דאבור הוא גם המצטיין הבכיר של הליגה האירופית בארבע השנים האחרונות עם 16 הבקעות מאז 2016/17 וכעת נקווה שעוד לפני פגרת הנבחרות, כבר ביום ראשון מול בטיס, הוא יזכה לדקות בכורה ב"לה ליגה" ואולי גם לשער ראשון במפעל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי