מחמאות לאלחמיד, שלא צפוי להחמיץ את משחקי הנבחרת

חאתם אלחמיד
חאתם אלחמיד | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

המגן נפצע והוחלף על ידי ביטון ב-1:2 ברומא, הרצוג והצוות ממתינים לעדכון סופי מסלטיק באשר למצבו. לנון כינה את הניצחון ברומא "היסטורי", ב"סאן" אמרו על הישראלי: "הופעה יציבה ואינטליגנטית מול אימובילה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

שני מחזורים לסיום שלב הבתים בליגה האירופית, סלטיק של חאתם אלחמיד וניר ביטון השיגה כבר את הכרטיס לשלב 32 האחרונות במפעל עם ניצחון מאוד מרשים, בהחלט מהגדולים של המועדון בשנים האחרונות, 1:2 באולימפיקו ברומא על לאציו – משער בתוספת הזמן שקבע 1:2 לחבורה של ניל לנון. צ'ירו אימובילה פתח בהתקפת לאציו ומצא את הרשת כבר בדקה השביעית, אבל ג'יימס פורסט (38) ואוליבייה נטצ'אם (95) השלימו את המהפך.

ניר ביטון עלה מהספסל לדקות הסיום ועשה את המוטל עליו, אבל אנדי הרצוג בוודאי חושש הבוקר לכשירותו של המגן/בלם חאתם אלחמיד, שנפגע במפשעה ונאלץ לנטוש את כר הדשא לטובת חברו לנבחרת ישראל. ב"סאן" הסקוטי זכה אלחמיד לשבחים, נכתב כי "הוא שיחק בצד של אימובילה ובדקות הראשונות נראה חלוד אחרי מספר משחקים על הספסל, אבל הוא התאושש והציג הופעה יציבה ואינטליגנטית".

גם ב"אקספרס" הבריטי זכה אלחמיד לשבחים ושם נכתב כי הישראלי "כמעט שלא טעה לכל אורך הערב. הוא היה חסר מזל להיפצע בעשר הדקות האחרונות ורשם הופעה סולידית". עם זאת, בסלטיק אופטימיים שפציעתו של אלחמיד לא חמורה מדי, הוא גם נצפה חוגג עם האוהדים את הניצחון בסיום המשחק, ובמהלך היום הוא יעבור בדיקות במידת הצורך וגם יעדכן את הצוות הרפואי של נבחרת ישראל על מצבו לקראת הגעתו הצפויה ארצה – בשלב זה, נכון להבוקר, סיפר למקורביו כי הוא סובל מקצת כאבים בשריר המפשעה, אבל שהוא לא מאמין שהדבר ימנע ממנו להצטרף לאימוני ומשחקי הנבחרת.


אלחמיד מול אימובילה (TIZIANA FABI/AFP via Getty Images)

בסיום המשחק כינה המנג'ר ניל לנון את הניצחון כ"היסטורי" כשאמר: "אני כל כך שמח וגאה בבחורים, לא רק על ניצחון החוץ, אלא על הדרך והאופי שהם הפגינו לצד איכות אמיתית. זה ערב היסטורי מבחינתנו, את סצנת הסיום של המשחק בהחלט אזכור בכל חיי. להגיע לכאן ולשחק כל כך טוב, לנצח ולהעפיל שלב אחרי ארבעה משחקים זה משהו שסלטיק לא רגילה אליו באירופה. לנצח את ברצלונה היה הישג עבור הקבוצה והמועדון, אבל זה לא משתווה למה שעשינו היום ובקמפיין הנוכחי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי