ארסנל הודיעה: אונאי אמרי פוטר מאימון הקבוצה

אונאי אמרי
אונאי אמרי | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

אחרי 18 חודשים, הספרדי שהגיע במקום ארסן ונגר סיים את תפקידו. הקש ששבר את גב הגמל: ההפסד 2:1 לפרנקפורט בליגה האירופית אתמול. פרדי ליונברג יחליפו באופן זמני

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ההפסד של ארסנל אתמול (חמישי) 2:1 בבית לפרנקפורט היה, ככל הנראה, הקש ששבר את גב הגמל עבור הנהלת התותחנים. בשעות הצהריים הודיע המועדון באופן רשמי על סיום דרכו של אונאי אמרי כמאמן הקבוצה, לאחר שבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון ופתיחת העונה הגרועה של המועדון מזה 37 שנה. על פי ההודעה, עוזרו של אמרי וכוכב העבר של ארסנל פרדי ליונברג ישמש בתקפיד המאמן באופן זמני, עד מינוי מאמן קבוע.


באנגליה חזו את המהלך מרגע שריקת הסיום באמירויות, שלוותה בשריקות בוז צורמות.  "הסוף של אמרי? הפסד משפיל לתותחנים מול אמירויות חצי ריק", היתה הכותרת הבוקר ב"דיילי מייל". שחקן העבר ופרשן "מירור" בהווה מרטין קיאון טען בנחרצות כי אם אמרי לא יעזוב באופן מיידי, ארסנל תיאבק על הירידה: "הוא איבד את השחקנים, והתשוקה ממנו והלאה".


אמרי הגיע לארסנל במאי 2018, לאחר עזיבתו של המנג'ר המיתולוגי ארסן ונגר. בעונתו הראשונה הוא העפיל עם התותחנים לגמר הליגה האירופית, שם הפסיד לצ'לסי, בעוד בליגה נותר מחוץ לטופ 4 ונכשל במשימה לסיים במקום המוביל לליגת האלופות. את העונה הנוכחית הוא פתח בצורה גרועה עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-13 משחקים, עד שלבסוף ההנהלה הקשיבה לקולות בתקשורת ובקרב האוהדים והחליטה לסיים את הקשר.


אוהד ארסנל מתוסכל.
אוהד ארסנל מתוסכל. "לנו אכפת, ולך?" (Mike Hewitt/Getty Images)


באופן טבעי, באנגליה החלו בספקולציות לגבי תפקיד המאמן הקבוע הבא. המוביל בסוכנוניות ההימורים הוא נונו אספיריטו סאנטו, שכיום מאמן את וולבס. גם עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי וכוכב העבר של התותחנים מיקל ארטטה בין המועמדים הבכירים, וכך גם מאמן יובנטוס לשעבר מסימיליאנו אלגרי ומאוריסיו פוצ'טינו שפוטר לאחרונה מטוטנהאם.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי