צפו: אוהדי אייאקס פגעו בדייברסון, השופט איים להפסיק את המשחק

חכים זייך, אוהדי אייאקס
חכים זייך, אוהדי אייאקס | JAVIER SORIANO / Contributor

הברזילאי של חטאפה חגג בהתרסה מול האוהדים ההולנדים, שהשליכו לעברו מכל הבא ליד ואף פגעו בו עם מצת. כוכבי הקבוצה הרגיעו, אך המועדון צפוי להיענש על ידי אופ"א

קבוצות: אייאקס חטאפה
(גודל טקסט)

אייאקס בוודאי לא קיוותה לשחק ביום חמישי לקראת סוף חודש פברואר, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה מאמסטרדם – שהודחה מליגת האלופות בצורה דרמטית – התארחה הערב (חמישי) אצל חטאפה במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, נוצחה במפתיע 2:0 ועושה רושם שהאוהדים שלה הגיעו לספרד במצב רוח תוקפני למדי.

אחרי דקות די מנומנמות על כר הדשא, דייברסון הברזילאי העלה את חטאפה ליתרון (37) ורץ לחגוג בהתרסה מול אוהדי אייאקס, שבתגובה פגעו בחלוץ עם מצת והשליכו לעברו מגוון של חפצים נוספים. חכים זייך ושחקנים נוספים של אלופת הולנד ניגשו לקהל וביקשו מהם להירגע, זאת לאחר שהשופט איים להפסיק את ההתמודדות ובמקום התפתחה מיני מהומה שהסתיימה כעבור זמן קצר והמשחק חודש. סמוך לסיום היה זה קנדי (93) שהכפיל והעניק לחטאפה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין.

רק במהלך חודש נובמבר האחרון, כזכור, אוהדי אייאקס, שהתפרעו במהלך משחק נגד ולנסיה, לא הורשו ללוות את קבוצתם למשחק חוץ בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי ולא מן הנמנע שהקבוצה מאמסטרדם תעמוד לדין פעם נוספת ותיענש בחומרה על ידי אופ"א.


נפגע בזמן החגיגה. דייברסון (Gettyimages)

חכים זייך מנסה להרגיע את האוהדים הזועמים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי