באבל חיקה את שחקן חטאפה: "הבחור הזה הגזים לגמרי". צפו

ראיין באבל
ראיין באבל | אייאקס

כוכב אייאקס לא אהב את הנפילה הדרמטית של אלאן ניום מחטאפה ומחה על כך בדרך יצירתית למדי: "ספגתי בעקבות זה כרטיס צהוב, אבל רציתי להוכיח לשופט שמדובר בהתחזות"

קבוצות: אייאקס חטאפה
(גודל טקסט)

אחרי שנשרה באופן די מפתיע מליגת האלופות, אייאקס אמסטרדם עלולה לסיים את דרכה גם בליגה האירופית. אלופת הולנד הפסידה אמש (חמישי) 2:0 בספרד מול חטאפה ואם היא לא תהפוך את התוצאה בגומלין שייערך בשבוע הבא, היא תודח כב בשלב 32 האחרונות של המפעל.

האירוע הביזארי של המשחק נרשם בדקה ה-55, במצב של 0:1 למארחת, כשאלאן ניום מחטאפה נאנק מכאבים, התגלגל על כר הדשא וחבט בו בעוצמה. מי שלא אהב זאת וחשב שמדובר בהצגה היה ראיין באבל הוותיק מאייאקס, שהחליט לחקות כל צעד של המגן הקמרוני בן ה-23. ההולנדי ספג על כך כרטיס צהוב ובמקום התפתחה מיני מהומה.

באבל, שמאס בהצגות של שחקני חטאפה, הסביר: "סיימתי לחקות אותו די מהר וזה עלה לי בכרטיס צהוב מהשופט, אבל עשיתי את זה כי רציתי להראות לו שמדובר בהתחזות. באותו רגע חשבתי שהבחור הזה הגזים לגמרי. בנוגע למשחק עצמו, שיחקנו כדורגל יפה, אבל זה לא היה מספיק טוב היום והפסדנו את המשחק".

מעבר להפסד הצורם, אייאקס עלולה לספוג עונש חומר מאופ"א. בדקה ה-37, אחרי שדייברסון העלה את חטאפה ל-0:1, האוהדים ההולנדים לא אהבו את הצורה בה הברזילאי חגג ומצת שהושלכה מהיציע פגעה בשחקן שהתפתל מכאבים על כר הדשא. בתגובה לכך השופט איים להפסיק את ההתמודדות, אולם חכים זייך ושחקנים נוספים הרגיעו את הקהל ומנעו מההולנדים סיטואציה לא נעימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי