סולשיאר: "שואפים לחזור לליגת האלופות, מסיבות מקצועיות וכלכליות"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד דיבר לקראת ברוז' (חמישי, 21:50, בספורט2) בגומלין הליגה האירופית והחמיא לרכש הפורטוגלי: "פרננדש נותן לנו איכויות, והוא משחק בדיוק כמו שאנחנו מצפים". וגם: ארסנל נגד אולימפיאקוס

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין של שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית התחילו כבר הערב (רביעי) עם משחק אחד בין בראגה לריינג'רס, שנבע בעקבות שיקולים לוגיסטיים, אך החגיגה האמיתית תתחיל מחר עם לא פחות מ-15 משחקים מרתקים, כשבמוקד שתי האנגליות: מנצ'סטר יונייטד תארח באולד טראפורד את ברוז' אחרי שנפרדה בתיקו 1:1, וארסנל שגברה 0:1 על אולימפיאקוס בפיראוס, תנסה להשלים את המשימה בהאמירויות.

מנצ'סטר יונייטד – קלאב ברוז' (חמישי, 21:50, בספורט2)
השדים האדומים מגיעים למפגש הביתי בכושר מצוין בליגה, עם שני ניצחונות רצופים על צ'לסי ועל ווטפורד אשר צימק את הפער מהמקום הרביעי לארבע נקודות בלבד, אך הקבוצה האנגלית לא מוכנה לוותר על המפעל המשני באירופה אחרי שנפרדה ב-1:1 נגד ברוז' במשחק הראשון בבלגיה.

פול פוגבה עדיין לא כשיר והוא לא יהיה בסגל ומי שכמובן ימשיך בהרכב הוא הרכש בינואר ברונו פרננדש שצפוי לפתוח לצד, דניאל ג'יימס, מייסון גרינווד ואנתוני מרסיאל בחלק ההתקפי. חרסיו רומרו ימשיך לקבל את ההזדמנות בין הקורות במפעל האירופי כאשר דויד דה חאה יזכה למנוחה.


"ברונו פרננדש נותן לנו איכויות" (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

אולה גונאר סולשיאר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מועדון גדול ויש שאיפה לחזור לליגת האלופות גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית. פשוט נצטרך להתמקד במשחק הבא בתחרות הזאת, אז במשחקי הליגה בתקווה להמשיך בשלבים הבאים באירופה. התוספת של ברונו נותנת לנו איכויות נוספות, הוא שחקן שאוהב לשחק קדימה ולקחת סיכונים. בדיוק כמו ששחקן מנצ'סטר יונייטד צריך לעשות".

ארסנל – אולימפיאקוס (חמישי, 21:50, שידור ישיר בספורט4)
כמו יונייטד גם ארסנל תגיע מחר למשחק בכושר חיובי בליגה כאשר לזכותה שני ניצחונות ליגה מרשימים לאחר 0:4 על ניוקאסל ו-2:3 על אברטון וכן גם בליגה האירופית השיגה 0:1 על אולימפיאקוס בחוץ וככל הנראה היא בדרך לשלב הבא.

מבחינה מקצועית הכישרון הברזילאי הצעיר גבריאל מרטינלי ימשיך בהרכב כאשר הוא צפוי לעלות באגף השמאלי ואת שלישיית ההתקפה ישלימו רייס נלסון ואלכסנדר לקאזט. מלך הבישולים של הקבוצה באיוקו סאקה בן ה-18 אמור לפתוח כמגן השמאלי במקום סיאד קולאשינאץ' הפצוע.


מודאג לגבי חזרתו של קולאשינאץ'. מיקל ארטטה (Richard Heathcote/Getty Images)

מאמן ארסנל מיקל ארטטה נשאל במסיבת העיתונאים אם קולאשינאץ' ישוב לשחק עוד העונה: "אני מקווה, אבל אני עדיין לא יודע. זה תלוי מאוד אם הוא יצטרך לעבור ניתוח בכתף ונדע זאת בתקווה בימים הקרובים. הוא פנה לרופא מומחה ואנחנו לא מאוד חיוביים לגבי העתיד".

המאמן המשיך: "הקבוצה מתקדמת היטב. במועדון נמצא במקום טוב יותר. אבל יש הרבה מה לשפר. בדרך כלל כשמגיעים לפברואר הקבוצה סובלת, מעומס משחקים. אחרי פגרת הנבחרות הקבוצות מגיעות רעננות יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי