באזל מחכה: פרנקפורט בשמינית אחרי 2:2 מול זלצבורג, שערים גדולים לאולמר וסילבה

שחקני פרנקפורט חוגגים
שחקני פרנקפורט חוגגים | KRUGFOTO/APA/AFP via Getty Images

אלופת אוסטריה סיפקה משחק לחימה בליגה האירופית בקרב הקצבי מול הגרמנים, אך לא הצליחה למחוק את ה-4:1. המגן השמאלי עם גול מדהים, הפורטוגלי מנגד סיפק צמד. היריבה בשלב הבא: באזל

(גודל טקסט)

פרנקפורט אמנם לא ניצחה הערב (שישי) וסיימה ב-2:2 עם זלצבורג בחוץ, אך בכל זאת עלתה לשמינית גמר הליגה האירופית בזכות ה-1:4 הגדול שהשיגה בגרמניה ביום חמישי שעבר והתוצאה בסיכום שני המשחקים עומדת על 3:6. בכך, הושלמה תמונת העולות לשלב 16 האחרונות ולקבוצה של אדי הוטר (שהגיעה בעונה הקודמת עד לחצי הגמר של המפעל) מחכה מפגש מול באזל בסיבוב הבא.

המשחק החל בלחץ של האוסטרים, שעלו ל-0:1 בדקה העשירית בזכות שער פשוט מדהים של אנדראס אולמר האוסטרי. המגן השמאלי בן ה-34 קיבל כדור מפאטסון דאקה על סף הרחבה, התקדם ושחרר כדור אדיר לעבר החיבורים הקרובים של שוער פרנקפורט, קווין טראפ. השוויון הגיע בדקה ה-30, כאשר פיליפ קוסטיץ' נשלח בכדור ארוך לאגף השמאלי, הגביה לרחבה ואנדרה סילבה בנגיחה נהדרת כבש את שערו השישי העונה בכל המסגרות.

זלצבורג לא ויתרה, הייתה טובה, לחצה ולחצה ובדקה ה-72 גם החזירה לעצמה את היתרון במשחק מזכות נגיחה מצוינת של ז'רום אונגנה אחרי קרן של דומיניק סובוסלאי. בזמן שנותר האוסטרים ידעו שהם צריכים להבקיע שני שערים בכדי להגיע להארכה דרמטית ובאמת עשו הכל, אך נעקצו במתפרצת בה אנדרה סילבה השלים צמד (83) עם גול גדול מחוץ לרחבה וגרם למארחת להבין שסיפור סינדרלה כבר לא יקרה הערב.


אולמר חוגג. הופעה טובה, אך לא הספיקה (הטוויטר הרשמי של זלצבורג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי