אוהדי מנצ'סטר יונייטד נאלצו לבצע נחיתת חירום בגרמניה

אולד טראפורד
אולד טראפורד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

עוד לפני ההחלטה לקיים את המשחק נגד לינץ בדלתיים סגורות, מספר אוהדים שהמריאו לאוסטריה, נחתו בפרנקפורט בגלל בעיה במנוע. האירוע הסתיים ללא נפגעים והמארחת תפצה אותם כספית

(גודל טקסט)

שמינית גמר הליגה האירופית תצא לדרך מחר (חמישי) עם המון סימני שאלה בעקבות בהלת הקורונה. במהלך היום כבר הודיעה אופ"א על דחייתם של המשחקים של סביליה נגד רומא ואינטר נגד חטאפה וכעת יש תהיות רבות לגבי קיום המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול לאסק לינץ שייערך ללא קהל באוסטריה (19:45, שידור ישיר בספורט4).

במועדון התייחסו לנושא והוציאו הודעה רשמית: "מנצ'סטר יונייטד עוקבת מקרוב אחרי המצב באופן יום יומי ועוקבת אחרי כל ההנחיות של גורמי הממשל. נכון לשעה זו, כל משחקי הבית צפויים להתקיים כמתוכנן וכל שינוי יועבר לאוהדים בהקדם האפשרי. אולד טראפורד נותר פתוח לאוהדים למשחקים ולביקורים במוזאון שלנו. גם הסיורים מתקיימים באופן סדיר פרט ביקורים בחדרי ההלבשה כאמצעי זהירות".

מעבר לנושא הקורונה, בשעות הלילה נערכה דרמה נוספת במחנה האדום. אוהדי מנצ'סטר יונייטד שהחליטו להמריא לאוסטריה, על אף שהמשחק ייערך בדלתיים סגורות, נאלצו לבצע נחיתת חירום בפרנקפורט בגלל בעיה במנוע ונאלצו להעביר את הלילה בגרמניה, אך כולם יצאו ללא פגע.

בנוסף לכך לאסק לינץ תבטל את הכרטיסים שהונפקו לאותם אוהדים ותפצה אותם כספית, אך אותם 900 אוהדים שטסו לאוסטריה לא צפויים לקבל החזר על כרטיסי הטיסה מכיוון שממשלת אנגליה לא אסרה טיסות לאוסטריה.

בנושא המקצועי יונייטד תחסר את אנתוני מרסיאל שנפצע במהלך הניצחון על מנצ'סטר סיטי ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא החלוץ הניגרי אודיון איגהלו, שכבש את שערו הראשון בקבוצה בניצחון 0:5 של השדים האדומים נגד ברוז'. ברונו פרננדש שנמצא בכושר נפלא צפוי לקבל את המקום ב-11 בעמדת הקישור. אקסל טואנזבה אמור לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבונו של ארון וואן ביסאקה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי