צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:5 את לאסק

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

בצל משבר הקורונה, השדים לא התקשו באוסטריה. שער אדיר לאיגהלו. ג'יימס ומאטה הוסיפו, גרינווד ופריירה קינחו. באזל גברה 0:3 על פרנקפורט, 0:1 לבשאקשהיר על קופנהאגן

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה, שלב שמינית הגמר בליגה האירופית נפתח הערב (חמישי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד מנצ'סטר יונייטד גברה 0:5 קליל על ליץ האוסטרית. במקביל, באזל הפתיעה עם ניצחון 0:3 בחוץ על פרנקפורט. בשאקשהיר ניצחה 0:1 את קופנהאגן בזכות שער מאוחר.

לאסק לינץ – מנצ'סטר יונייטד 5:0
לאחר שניצחה את מנצ'סטר סיטי בפתיחת השבוע, מנצ'סטר יונייטד התארחה בצפון אוסטריה וגברה 0:5 על לאסק לינץ המקומית, זאת במסגרת המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר בליגה האירופית, אל מול יציעים ריקים מאוהדים. משחק הגומלין עתיד להיערך בעוד שבוע בדיוק באולד טראפורד.

על אף היריבה הקלה על הנייר, אולה גונאר סולשיאר כנראה התחשב בעובדה כי אין דחיפה מהיציעים ועלה בהרכב חזק, הכולל את ברונו פרננדש הפורטוגלי והקפטן הארי מגווייר. בדקה ה-28 השדים האדומים מצאו את הרשת בפעם הראשונה, כאשר איגהלו השתלט על כדור שקיבל מפרננדש, הקפיץ מספר פעמים ושלח בעיטה אדירה לעבר חיבורי השער.


אל מול מגרש ריק מהקהל, איגהלו חוגג לאחר השער האדיר (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)

איגהלו עצמו היה מעורב גם בשער השני, לאחר שמסר לג'יימס אשר הראה יכולת אישית נהדרת מול שחקני ההגנה בלבן ובעט כדור שטוח ומדויק לפינת השער של אלכסנדר שלאגר, שהוציא בדקה ה-82 כדור שלישי מהרשת לאחר שער יפה של חואן מאטה. הקינוח של המשחק הגיע בתוספת הזמן עם שני גולים נהדרים – תחילה זה היה מייסון גרינווד שמצא את הרשת בדקה ה-92 לאחר שנכנס כמחליף ומיד לאחריו עשה זאת אנדראס פריירה עם בעיטה ממרחק רב בדקה ה-93.

פרנקפורט – באזל 3:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
למרות שהיא הציגה משחקים נהדרים העונה, נראה שהעובדה כי היא מארחת ללא קהל השפיעה מאוד על המשחק של פרנקפורט, שרשמה הערב הפסד צורם מאוד לבאזל השווייצרית. הקרח במשחק נשבר אחרי 27 דקות, אז הגיע כדור חופשי אדיר של סמואל קאמפו, שכבש מ-20 מטרים בבעיטה מרהיבה.

בדקה ה-73 קאמפו וקווין בואה החליפו ביניהן מסירות, כשבסיום המהלך בואה הכניע את קווין טראפ והכפיל את התוצאה. בדקה ה-85 פביאן פריי ניצל הפקרות בהגנה הגרמנית כדי לכבוש את השלישי ולמעשה להבטיח שהגומלין יהיה כנראה לפרוטוקול בלבד.

בשאקשהיר – קופנהאגן 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
במשחק היחיד של הערב הראשון בו היו אוהדים, הם נאלצו לחכות כמעט עד השריקה האחרונה כדי לראות את הרשת זזה. במשחק שהיה די שיוויוני, בשאקשהיר הייתה מעט יותר מסוכנת, מה שעזר לה במיוחד בדקה ה-88, אך דמבה בה פרץ לתוך הרחבה של הדנים והוכשל, ולמעשה אפשר לאדין וישקה הבוסני לכבוש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי