אופ"א הכחישה: "צ'פרין לא אמר שליגת האלופות תסתיים ב-3.8"

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | AFP

על אף שצוטט בתקשורת הגרמנית שהמטרה לנעול את המפעלים האירופיים בתחילת אוגוסט, ההתאחדות האירופית הוציאה הודעה מטעמה ודחתה את השמועות: "לנשיא ברור שעדיין אין תאריך לסיום העונה"

(גודל טקסט)

עדיין אין לדעת מתי הליגות המקומיות והמפעלים האירופיים יחזרו לפעילות ונראה שגם בין אופ"א ולנשיא אלכסנדר צ'פרין ישנן אי הסכמות. לפני מספר ימים הסלובני צוטט על ידי כלי התקשורת הגרמני ZDF שהכוונה היא לסיים את העונה עד ה-3 באוגוסט והיום (ראשון) ההתאחדות האירופית הפריכה את הטענה.

בהודעה שנמסרה על ידי אופ"א לא נמסר ואף גורם, וגם לא מצ'פרין בעצמו על תאריך לסיום העונה: "הדיווחים שצ'פרין אמר ל-ZDF על מועד סיומו של ליגת האלופות ב-3 באוגוסט אינם נכונים. לנשיא היה ברור שאין עדיין שום תאריך לסיום העונה".

"אופ"א מנתחת את כל האפשריות להשלמת הליגות והמפעלים האירופיים בעזרת וועדה שהוקמה ב-17 במארס, כאשר בריאות הציבור עומדת מעל הכל. בימים אלו נבדקות אפשרויות לשחק בחודשים יולי ובאוגוסט במידת הצורך, אבל הכל יהיה תלוי באישור הרשויות הלאומיות".

כזכור לפני מספר ימים אופ"א תקפה את מנהלת הליגה הבלגית שהציעה לסיים את העונה בטענה שעדיין יהיה אפשר לסיים את העונה: "אנחנו בטוחים שנוכל לחדש את הליגות בחודשים הקרובים, עם הגבלות שיוחלטו על ידי הרשויות הציבוריות. אנחנו מאמינים כי כל החלטה לסיים את הליגות, בשלב זה היא מוקדמת ולא מוצדקת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי