זידאן צפוי להאריך חוזה: יש לנו עוד שלושה גמרים עד תום העונה

זינדין זידאן ריאל מדריד
זינדין זידאן ריאל מדריד | Gettyiamges

מאמן ריאל יקבל הוקרה על ההצלחה שלו, פפה לא ייפרד מהקהל הביתי מול סביליה (ראשון, 21:00). ברצלונה תצא ללאס פלמאס

(גודל טקסט)
ריאל מדריד וברצלונה ימשיכו מחר (ראשון, 21:00) את המאבק הצמוד שלהם על תואר האליפות בספרד במחזור ה-37. שתי הקבוצות עם 84 נקודות אך לריאל משחק חסר נגד סלטה ויגו.


ריאל מדריד – סביליה

בספרד פורסם שזינדין זידאן יאריך חוזהו עד 2020 כאות הוקרה של הנשיא פלורנטינו פרס על ההצלחה העונה. לפי ה"מארקה" החתימה על החוזה תוכרז אחרי סיום הליגה, אבל כל הפרטים כבר סוכמו.


לבלאנקוס משחק קשה יחסית נגד החבורה של סמפאולי שמחפשת להבטיח מקום במוקדמות האלופות. זידאן יחסר את גארת' בייל הפצוע: "הוא עוד לא כשיר, אבל יהיה כשיר בקרוב. אנחנו צריכים ללכת איתו צעד צעד". לפי ההערכות בייל יהיה כשיר לחלוטין לגמר האלופות.



הסיבות להצלחה שלו
: "אני מדבר על בני אדם במקום על האגו הגדול של השחקנים שלי".


'אד
קאסמירו ואיסקו בהכנות (AFP)


המשחקים הבאים
: "כל משחק הוא גמר ואנחנו קרובים יותר מתמיד לזכייה בדאבל. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו".


ההצלחה של
כרים בזנמה: "לא הייתי צריך לחכות למשחק נגד אתלטיקו לדעת איזה שחקן ענק הוא. אני יודע זאת מזמן".


פפה שיעזוב אחרי עשר שנים בתום העונה, לא יוכל להיפרד מהקהל הביתי מאחר והוא פצוע ויחמיץ את משחק הבית האחרון. רפאל וראן עבר מבחן כשירות ויוכל לשחק על חשבונו.



מנגד, מאמן סביליה חורחה סמפאולי התייחס למפגש עם היריבה ואמר: "זה אתגר, זו הקבוצה הטובה בעולם".


קרקרק

 ג
ראמוס, עוד מפגש עם סביליה (AFP)

לאס פלמאס – ברצלונה
בניגוד לריאל, בארסה תצא לאיים הקנאריים למפגש נוח יותר על הנייר. ג'רארד פיקה סובל מווירוס ולא ישחק לאחר שהחמיץ את האימון המסכם. סרג'י רוברטו מורחק. הברזילאי הצעיר מרלון עשוי להיות מוזמן לסגל.


המאמן לואיס אנריקה אמר לקראת ההתמודדות החשובה: "נצטרך להוציא את המיטב משני המשחקים שנותרו לנו בליגה ולקוות לטוב. אנחנו עדיין מנסים לזכות בדאבל. בעונות האחרונות ראינו שכל תסריט אפשרי. לאס פלמאס קבוצה מסוכנת שיכולה להפתיע אותנו".


ברצלונה כבשה העונה 108 שערים ויכולה לשבור את השיא של 115 שערים לעונה מ-2012/13 עם ניצחונות גדולים על לאס פלמאס ואייבר בשני המחזורים האחרונים שנותרו להם.


לואיס אנריקה
עדיין אופטימי (AFP)


בסקרים שנערכו בספרד האוהדים רוצים לראות את ארדה טוראן, ז'רמי מתיה ואנדרה גומש מחוץ לקבוצה עונה הבאה. באשר לנושא המאמן. לורן בלאן דחה הצעות מקבוצות אחרות כשהוא ממתין לאפשרות לשוב לבארסה כמאמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי