קרע בין כוכבי דורטמונד לטוכל. המאמן יעזוב?

תומאס טוכל
תומאס טוכל | צילום : GettyImages

לפי דיווח בגרמניה השחקנים לא התייצבו מאחורי המאמן אחרי ה-1:1 המאכזב נגד אאוגסבורג. בנוסף, השוורצגלבן מעוניינים באיהנאצ'ו מסיטי לעונה הבאה

(גודל טקסט)

 אחרי התיקו 1:1 המאכזב נגד אאוגסבורג, "בילד" דיווח היום (שני) על קרע בין כוכבי הבורוסיה דורטמונד למאמן תומאס טוכל. השוורצגלבן חייבים לנצח במחזור האחרון את ורדר ברמן להבטיח את עלייתם ישירות לאלופות, לפני גמר הגביע הגרמני מול איינטראכט פרנקפורט ב-27 במאי.

אף אחד מהשחקנים הבכירים במועדון לא התייצב לטובת טוכל כשנשאלו לגבי המצב וכולם ענו תשובות לאקוניות. בנוסף, דורטמונד בהלם מהפציעה של ג'וליאן וייגל שנפגע בקרסול וצפוי להעדר זמן רב מהמגרשים.

קשר הקבוצה נורי שאהין נשאל כמה פעמים על ידי המראיין על יחסיו עם המאמן וענה: "יחסים רגילים, כמו שצריכים להיות בין שחקן מקצועי למאמנו". בנוסף, נשאל גם מרקו רויס על היחסים עם טוכל והשיב: "אני לא יכול להגיב על זה".

לאחרונה פורסם שבדורטמונד שוקלים להחליף את טוכל אחרי העונה הלא מוצלחת למרות כמות הכוכבים שהגיעו למועדון. המאמן הגרמני טען במסיבת העיתונאים לפני המשחק עם אאוגסבורג: "יש אמון מוחלט ביני לקבוצה".


איהנאצ'ו. שנה הבאה בצהוב של דורטמונד? (Gettyimages)

בנוסף פורסם שדורטמונד עשויה להחתים בעונה הבאה את קלצ'י איהנאצ'ו חלוץ מנצ'סטר סיטי שלא קיבל העונה כמעט הזדמנויות. סוכנו של החלוץ הניגרי יצא נגד פפ גווארדיולה בטענה שהוא ייבש אותו כל העונה על הספסל. החלוץ בן ה-20 עשוי לעלות 20 מיליון ליש"ט ועשוי להיכלל בין 12 השחקנים שהסיטיזנס עשויה להיפטר מהם הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי