צפו: בישול לרפאלוב ב-0:4 הענק של ברוז' על לוקרן

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | טוויטר

הקשר הישראלי פתח את העונה בבלגיה ברגל ימין. בגרמניה הפגינו אלמוג כהן ואינגולשטאט יכולת חלשה והפסידו 1:0 לאוניון ברלין. ליגה רוסית: ביברס נאתכו השלים 90 דקות והבקיע בפנדל בפעם השנייה העונה

(גודל טקסט)
הליגות ברחבי אירופה חוזרות וגם הלגיונרים עושים את צעדיהם הראשונים בעונת 2017/8, כל אחד בזירה המקומית שלו.


אינגולשטאט פתחה ברגל שמאל את המסע חזרה לבונדסליגה כשהפסידה 1:0 בבית לאוניון ברלין במחזור הפתיחה של הבונדסליגה השנייה. אלמוג כהן פתח בהרכב ושיחק 67 דקות, אבל העובדה שהחל להתאמן מאוחר בגלל הניתוח שעבר להוצאת ברזלים מרגלו ניכרה במשחק של הקשר הישראלי. כריסטופר טרימל המגן האוסטרי של האורחים, שסיימו בעונה שעברה במקום הרביעי ומסומנים גם הם כמועמדים לעלייה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-59.




בתוך תוספת הזמן נפלו שני שחקני אינגולשטאט בזה אחר זה ובהפרש של כחצי דקה ברחבה, אבל השופט לא הקשיב לתחינות שחקני המארחת שירדו מנוצחים. במחזור הבא (שישי, 19:30) יתארחו כהן וחבריו אצל סאונדהאוזן ויקוו ליכולת יותר טובה בעיקר מצדו של שטפן קוצקה חלוץ הרכש שכבש בעונה שעברה 16 שערים במדי דרזדן מהבונדסליגה השנייה.

Noch eine Stunde bis zum Anpfiff
Unsere #Schanzer starten mit folgender 11 in die Partie gegen @fcunion:#FCIFCU#Jeder1Teilpic.twitter.com/kERtgCELrv

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) 29 ביולי 2017


סגנית אלופת בלגיה ברוז' פתחה בסערה את עונת המשחקים בליגה הבלגית, עם 0:4 אדיר על לוקרן. ליאור רפאלוב פתח והשלים 56 דקות פורות, ובישל את השער השני עם מסירת עומק נהדרת לעמנואל דניס בדקה ה-17. מי שפתח בחגיגה היה ברנדון מישל כבר בדקה החמישית, ודניס התכבד גם בשלישי בדקה ה-24.


הליבלטון פלאסיוס הכשיל מאחור את גאס הופרס שדהר לבדו לשער ברוז', וספג כרטיס אדום בדקה ה-32, אך לוקרן לא הצליחה לחזור למשחק ובדקה ה-55 קשרה מרקו מיריץ' אף דחק את הרביעי לשערו. עוד בבלגיה, בן רייכרט מורחק ולא יכול לשחק עם זולטה וארחם עדיין עקב עונש שהוא נושא איתו מישראל.


בליגה הרוסית, במסגרת המחזור השלישי, כבש ביברס נאתכו את שערו השני העונה – עשה זאת גם במחזור הראשון מול אנז'י – כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-37 והעלה את צסק"א מוסקבה ל-0:2 על חברובסק. זו גם הייתה תוצאת המשחק, בסיומו האורחת נותרה ללא נקודות ואילו נאתכו וחבריו עם שש נקודות מתשע אפשריות. הישראלי השלים 90 דקות והיה זה שערו ה-60 בכל המסגרות מאז הפך לליגיונר ושיחק גם בקאזאן הרוסית ובפאוק סלוניקי היוונית.


נאתכו חוגג. שלוש נקודות חשובות
נאתכו חוגג. שש מתשע בינתיים


באוסטריה, מואנס דאבור עלה מהספסל בדקה ה-68 והתקשה לסייע לקבוצתו רד בול זלצבורג שסיימה בביתה ב-1:1 בלבד מול לאסק לינץ, ובכך מעדה כבר במחזור השני של העונה. 


בסלובניה, מרוהאן קבהא נותר מחוץ לסגל קבוצתו בניצחון הביתי 0:1 על רדואר. הקשר ככל הנראה זוכה למנוחה לקראת גומלין ליגת האלופות באמצע השבוע מול אף.אייג' האיסלנדית.


ברייטון, העולה החדשה לפרמייר-ליג האנגלית, סיימה ב-1:1 במשחק הכנה מול נוריץ'. בירם כיאל רשם 60 דקות, תומד חמד עלה מהספסל ל-13 הדקות האחרונות. גם סלטיק של ניר ביטון ערכה משחק הכנה לעונה והביסה 0:5 את סנדרלנד שירדה לליגת המשנה. ניר ביטון עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה ובישל את השער החמישי. אופיר מרציאנו פתח בשער היברניאן בגביע הסקוטי ושמר על שער נקי ב-0:3 בחוץ על אלואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי