צפו בתקציר: 1:6 מוחץ לדורטמונד על מנשנגלדבאך

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

שחקניו של בוס שמרו על הפסגה בסטייל, שלושער לאובמיאנג. באיירן מינכן איבדה את המקום השני עקב ניצחונה של הופנהיים, פרנקפורט נכנעה 2:1 ללייפציג. מיינץ הכניעה את הרטה ברלין, 0:0 בין ברמן לפרייבורג

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

המחזור השישי בבונדסליגה יצא לדרך כבר אתמול (שישי), כאשר באיירן מינכן שמטה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 ביתי מול וולפסבורג, וחבורת הצמרת השתדלה לנצל זאת הערב ככל שניתן. במיוחד בורוסיה דורטמונד שמחצה 1:6 מהדהד את מנשנגלדבאך והגדילה את הפער בפסגה.

בורוסיה דורטמונד – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:6
דורטמונד, קבוצתו של פטר בוס, נראית מדהים. אחרי חמישייה מול קלן ושלישייה לרשת המבורג באמצע השבוע, הצהובים-שחורים מחצו 1:6 את בורוסיה מנשנגלדבאך, התבססו בפסגה עם 16 נקודות ולקרב ביום שלישי מול ריאל מדריד בליגת האלופות הם יגיעו במורל גבוה במיוחד.

לדורטמונד מאזן שערים מטורף של 1:19 אחרי שישה מחזורים, משמע שהם ספגו הערב לראשונה העונה, אבל שערו של לארס שטינדל בדקה ה-66 לא שינה הרבה, הרי שמקסימיליאן פיליפ הצעיר כבש צמד בדקות 28 ו-38, פייר אמריק אובמיאנג ענה עם שלושער (45, 49 ו-62, העלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה) ולאחר השער המצמק היה זה יוליאן וייגל שבדקה ה-79 קבע 1:6 מהדהד ולבוס ושחקניו יתרון שתי נקודות בפסגה ושלוש מבאיירן.


אובמיאנג. החלוץ מגבון בכושר פנטסטי (AFP)

הופנהיים – שאלקה 0:2
הופנהיים, שערב המחזור דורגה שלישית, עקפה את באיירן מינכן הודות ל-0:2 ביתי על שאלקה משערים של דניס גיגר בדקה ה-13 ולוקאס ראפ המחליף בתוספת הזמן. להופנהיים 14 נקודות לאחר שישה מחזורים, נקודה מעל באיירן ושתיים מתחת למוליכה דורטמונד.

מיינץ – הרטה ברלין 0:1
לעומת הופנהיים, מיינץ השיגה ניצחון אחד בלבד עד הערב, אלא שפנדל מוצלח של פבלו דה בלאסיס בדקה ה-54 העניק לה 0:1 ביתי על הרטה ברלין, ובכך מיינץ הכפילה את מאזנה העונה לשש נקודות, בעוד האורחת מברלין עם שמונה מתוך 18 אפשריות. החלוץ ודאד איביסביץ' הותיר את הרטה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-89.


גיגר והופנהיים חוגגים את ההתבססות בצמרת (AFP)

רד בול לייפציג – איינטרכט פרנקפורט 1:2
לייפציג, שמשתתפת העונה לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות וביום שלישי תתארח אצל בשיקטאש באיסטנבול, גברה בביתה 1:2 על איינטרכט פרנקפורט וקטעה רצף של שני מחזורים ללא ניצחון. ז'אן קווין אוגוסטין (28) וטימו וורנר (67) כבשו ראשונים, אנטה רביץ' (77) הצליח רק לצמק לזכות הנשרים. טאלב טוואטחה ישב על הספסל במשך 90 דקות.

תוצאות נוספות
שטוטגרט – אוגסבורג 0:0

ורדר ברמן – פרייבורג 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי