ביקורת בק"ש על האסלביינק: "הכי יקר שנחת כאן, מצפים ממנו ליותר"

אלון תורג'מן
נייג'ל האסלביינק | צילום: ערן לוף

ההולנדי סופג ביקורת אחרי ה-1:0 להפועל חיפה, ראדובייביץ' וניצן קיבלו מחמאות כמו הקהל: "הגיע להם יותר מאשר התוצאה, הוכיחו את עצמם"

(גודל טקסט)

תחושות קשות בקריית שמונה לאחר ה-1:0 להפועל חיפה. במועדון רצו לצאת לפגרה עם ראש מורם בייחוד אחרי שחזרו הביתה לראשונה העונה אבל 1,600 הצופים שהגיעו לתמוך יצאו מאוכזבים. "הקהל שלנו היה רעב למשחק בבית שלנו. הוא הוכיח את עצמו ביציעים, חבל שהשחקנים לא הוכיחו את עצמם על כר הדשא", אמרו במועדון.

במועדון סיפרו כי הפגרה באה בזמן בכדי להכשיר את צמד המגינים סאן מנחם שכלל לא היה בסגל ואת אמיר נאסר שלא חש בטוב במהלך החימום והוחלף על ידי אחמד עאבד עוד לפני שריקת הפתיחה. בנוסף חלק מהשחקנים נמצאים בכושר ירוד בשבועיים האחרונים ובראשם החלוץ נייג'ל האסלביינק שעד כה כבש שער אחד בליגה ושער אחד בגביע הטוטו. "מדובר בזר היקר ביותר שנחת כאן. נכון שציפינו ממנו ליותר אבל עדיין יש לנו סבלנות ואין לנו ספק שהוא עוד יוכיח את עצמו", אמרו במועדון.

מאידך המגן הסרבי מילוש ראדובייביץ' נכנס כמחליף וצפוי לחזור לרוטאציה הכללית של הקבוצה. לקראת סיום מועד ההעברות הודיעו אנשי קריית שמונה למגן כי אינו בתוכניות אך האחרון נשאר במועדון והחליט להילחם על מקומו והרשים את הצוות המקצועי. "הלוואי ושאר השחקנים היו משקיעים באימונים כמו מילוש", אמר גורם במועדון.

שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא השוער איתמר ניצן שהציל מספר פעמים את הקבוצה מספיגה.


הגיע להם יותר, אוהדי ק"ש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי