דורטמונד השעתה את אובמיאנג, לא ישחק מול שטוטגרט

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

היחסים בין החלוץ מגבון לקבוצתו מסתבכים בשנית. אחרי שהושעה בנובמבר שעבר בעקבות התנהגותו, הודיעו הצהובים-שחורים שהוא הוצא מהסגל מסיבות משמעתיות. לטענת "בילד", איחר לאימון ב-20 דקות

(גודל טקסט)

זה לא סוד שפייר אמריק אובמיאנג מעוניין לעזוב את דורטמונד, כמעט מדי קיץ הוא מדבר על כך שישמח למצוא את עצמו בריאל מדריד, למשל, ולהתקדם מהבונדסליגה. כעת, שנה בדיוק אחרי שהושעה מסיבות משמעתיות , הודיעה דורטמונד כי גם מחר מול שטוטגרט (שישי, 21:30, ישיר בספורט2) החלוץ מגבון ייעדר מסיבות משמעתיות.

הצהובים-שחורים של פטר בוס פתחו את העונה בצורה פנטסטית והתבססו בפסגה בשבועות הראשונים של העונה, אולם מספר חודשים לאחר מכן הם מוצאים את עצמם עם הדחה כמעט ודאית מליגת האלופות – דורטמונד שובצה בבית עם ריאל מדריד, טוטנהאם ואפואל ניקוסיה אותה לא הצליחה לנצח פעמיים וסיימה בשתי תוצאות תיקו – וגם בליגה רשמה דורטמונד ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון, לפני פגרת הנבחרות נכנעה בביתה 3:1 לבאיירן מינכן, והידרדרה למקום השלישי עם 20 נקודות במאזנה לעומת 26 של האלופה באיירן.

לפי "הבילד", הסיבה להשעיה היא מספר איחורים לאימוני הקבוצה, ומה שהכריע היה איחור של 20 דקות לאימון המסכם לקראת שטוטגרט. כידוע אובמיאנג הגיע לדורטמונד בעונת 2013/4 מסנט אטיין ומאז כבש מספר שערים דו ספרתי בכל עונה – בעונתו הראשונה הבקיע 13 שערי בונדסליגה, שנה לאחר מכן 16, בעונה שעברה הרשית 31 פעמים וגם העונה כבש עשרה שערים ב-11 הופעות ליגה. בצ'מפיונס לעומת זאת הוא כבש פעם אחת בארבעה משחקים.


אובמיאנג. מהחגיגות האחרונות שלו בדורטמונד? ימים יגידו (AFP)

החלוץ בן ה-28 האריך את חוזהו בקיץ 2015 עד יוני 2020 ומכאן שלהשתחרר לא יהיה לו כל כך קל, אולם נראה שרצונו לעזוב, העובדה שהוא בדורטמונד זמן רב והיחסים בין הצדדים שהולכים ומידרדרים יעשו את שלהם ולא מן הנמנע שעד סוף העונה הוא ימשיך ליעד חדש. מילאן הוזכרה לא פעם כמי שתנסה לצרפו, כזכור הוא שיחק שם בגיל נוער, וביקוש רב והצעות עתק התקבלו מספר פעמים מהליגה הסינית. הוא, כאמור, ישמח אם ריאל מדריד תעשה צעד בכיוון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי