צפו בתקציר: באיירן זכתה באליפות שישית ברציפות עם 1:4 באאוגסבורג

באיירן חוגגת אליפות
באיירן חוגגת אליפות | AFP

היינקס השאיר חצי הרכב על הספסל והמחליפים עשו את העבודה והביאו את התואר מספר 28: שערים של ואגנר וטוליסו, שני בישולים של בארנט לחאמס ורובן

(גודל טקסט)
באיירן מינכן זכתה הערב (שבת) באליפות שישית ו-28 בסך הכל, שני נתונים המהווים שיא בונדסליגה, לאחר שניצחה 1:4 אצל אאוגסבורג משערים של קורנטן טוליסו, חאמס רודריגס, אריאן רובן וסנדרו ואגנר במסגרת המחזור ה-29. 30,660 צופים, מחציתם אוהדי האלופה, רשמו שיא קהל ב-WWK ארנה ופרצו בחגיגות מיד בסיום המשחק.


האליפות נקבעה לאחר שבתום 29 נקודות באיירן עם 72 נקודות, 20 נקודות יותר משאלקה הדולקת אחריה. היריבה מגלזנקירשן אמנם יכולה לצמק את הפער ל-17 אם תנצח בהמשך בהמבורג, אבל כל זאת שנותרו בקופה רק 15 נקודות.


6⃣!

PARTY MODE #MiaSanMeisterpic.twitter.com/dvMQrNSRhL

— FC Bayern München (@FCBayern) April 7, 2018


שני קרבות תחתית נערכו במקביל ובו שיפרה וולפסבורג את סיכוייה לשרוד אחרי ניצחון 0:2 בפרייבורג, בעוד קלן ומיינץ נפרדו ב-1:1 שלא הספיק לשתי הקבוצות.  וכך חמישה משחקים לסיום העונה מקדימה פרייבורג (30) בנקודה את הזאבים (29) ובשלוש את מיינץ (27) שנמצאת במקום ה-16 המוביל למבחנים. קלן רחוקה עם 21 בלבד.


History in the making.@fcbayern: Bundesliga Champions 2017/18.#HereToCreate
pic.twitter.com/8fsuheYoAX

— adidas Football (@adidasfootball) April 7, 2018

אאוגסבורג – באיירן 4:1
יופ היינקס עלה בהרכב חסר מאוד כשישה שחקני הרכב (מאטס הומלס, רוברט לבנדובדסקי, תומאס מולר, טיאגו אלקנטרה, חאבי מרטינס ופרנק ריברי) נשמרים למשחק הבית נגד סביליה, במסגרת גומלין רבע גמר הצ'מפיונס (1:2 לבווארים בראשון). בדקה ה-18 ההימור נתפש כיהירות מצד המנג'ר כשג'רום בואטנג הסתבך בהחזרה אחורנית לסוון אולריך וניקלס שולה, מחליפו של הומלס, דחק לשערו הוא בניסיון להרחיק.



רובן. שערו החמישי העונה בליגה (AFP)


מצד שני, טוליסו (שער) וחואן בארנט (שני בישולים) לקחו בשתי הידיים את ההזדמנות למקום בהרכב. הצרפתי התמקם בדקה ה-32 מצוין ברחבת המארחת, התרומם להגבהה של יוזוע קימיך ונגח בקלילות את ה-1:1. עברו שש דקות וקימיך שוב עשה גלים באגף הימני, חדר לרחבה, העביר רוחב ובארנט עם העקב הותיר את חאמס חופשי מול השוער, 1:2 לבאיירן.



אליפות אפשר גם לקחת מהספסל (Getty)


הספרדי לא הסתפק בכך, הגיע בדקה ה-62 לכדור אבוד על קו הרוחב ושלח אותו לאחור. היעד היה סנדרו ואגנר אבל הכדור התגלגל עוד ואריאן רובן הפציץ אותו לרשת הגבוהה, החמישי של ההולנדי הוותיק בליגה. ואגנר עצמו, שהגיע בחודש ינואר מהופנהיים וזוכה באליפות ראשונה שלו, נגח פנימה כדור קרן של סבסטיאן רודי בדקה ה-87 וחתם את תוצאת המשחק.


פרייבורג – וולפסבורג 2:0
המארחת ספגה הפסד רביעי בחמישה משחקים ומצאה את עצמה מסובכת בקרב הירידה. דניאל דיואדי כבש צמד, הראשון כעבור 49 שניות והשני בדקה ה-83 והעניק לה ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים עקרים.


קלן – מיינץ 1:1
יונאס הקטור המגן הבינלאומי של המארחת העניק לה יתרון כבר בדקה השלישית, אבל פאבלו דה בלאסיס השווה בדקה ה-50 ובסיום ירדו שתי הקבוצות מאוכזבות מאוד מנקודה אחת בקרב על שש.


המבורג – שאלקה 2:3
הקבוצה מגלזנקירשן יכולה הייתה לעשות צעד משמעותי להבטחת המקום השני בסיום העונה, אך איבדה יתרון מרגליו של נאלדו (9) כשנכנעה לפיליפ קוסטיץ' (17), לואיס הולטבי (52) וארון האנט (84). גידו בורגשטאלר (63) רק השווה זמנית. בזכות הניצחון עקפו הדינוזאורים את פ.צ קלן והם רחוקים חמש נקודות ממיינץ שנמצאת במקום המוליך למבחנים.


משחקים נוספים
מנשנגלדבאך – הרטה ברלין 1:2
למנשגלדבאך: טורגן הזאר (75, 78 בפנדל). להרטה: סלומון קאלו (40).






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי