צפו: 1:5 לבאיירן על גלדבאך, 1:4 ללברקוזן על פרנקפורט

סנדרו וגנר
סנדרו וגנר | Gettyimages

צמד לוואגנר בחגיגה של האלופה, קובאץ' המאמן הבא של הבווארים ספג שלישייה מוולנד. בתחתית עשו המבורג (2:0 מול הופנהיים) וקלן (2:1 מול הרטה) עוד צעד בדרך לירידה

(גודל טקסט)

במנשנגלדבאך אולי קיוו שהזכייה של באיירן באליפות תאפשר להם לצאת עם שלוש נקודות מהאליאנץ ארנה, במסגרת המחזור ה-30, במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. הם אף הובילו 0:1 אבל בסוף ירדו מושפלים 5:1. מסתבר שהחבורה של יופ היינקס לא מורידה את הרגל מהגז בשום משחק מה גם שבאופק כבר מצפה להם ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. 

בתחתית הסתבכו מאוד המבורג אחרי 2:0 בהופנהיים והתקרבה עוד יותר לירידה היסטורית, האנובר הצילה נקודה בשטוטגרט בדקה ה-90 וקלן הניפה דגל לבן בברלין ונותרה במקום האחרון. בצמרת, לברקוזן הביסה 1:4 את פרנקפורט והתבססה במקום הרביעי.

באיירן מינכן – מנשנגלדבאך 1:5
היינקס נתן לחצי הרכב לנוח אבל יש לו סגל מספיק עמוק כדי להמשיך ולחגוג. שימו לב בעיקר לסנדרו ואנגר. החלוץ גבה הקומה שגדל במועדון וחזר אליו אחרי עשור מהופנהיים לא נראה כאחד ההבלחות של חודש ינואר אבל שימו לב למספרים: שבעה שערי ליגה ועוד שער בצ'מפיונס ב-11 הופעות. אחרי שיוסיפ דראמיץ' השוויצרי העלה את האורחים ליתרון אחרי מצבע קבוצתי מרהיב בדקה ה-9, היה זה ואגנר שניצל את המאסיביות שלו כדי לדחוק ולנגוח תוך שתי דקות (39 ו-41) ולהוריד את באיירן ליתרון 1:2 במחצית.

טיאגו אליקנטרה ניצל משחק רע של יאן זומר, השוער האורח, כדי לדחוק את ה-1:3 בדקה ה-51, דויד אלאבה כבש לראשונה מאז נובמבר אשתקד בדקה ה-67 ורוברט לבנדובסקי, שנכנס כמחליף, חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-82.

לברקוזן – איינטרכט פרנקפורט 1:4 (לתקציר לחצו כאן)
הקרב בין המדורגות רביעית וחמישית הסתיים בניצחון המארחת, שאחרי הרביעייה בלייפציג בשבוע שעבר כעת פתחה פער של חמש נקודות מפרנקפורט הרביעית ומאותה לייפציג החמישית, שתשחק מחר בברמן. יוליאן ברנדט כבש בדקה ה-20 לזכות המקומיים, מרקו פביאן איזן כעבור שלוש דקות ואת המשחק הכריע לטובת המקומיים קווין וולנד בשלושער ענק (71 , 77 ו-88). טאלב טוואטחה נותר מחוץ לסגל ולא יכול היה לסייע לקבוצתו לעצור רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.


הצמד של וולנד סיבך את הנשרים בקרב על המקום הרביעי (Gettyimages)


הרטה ברלין – קלן 1:2
נועלת הטבלה כבר הוליכה בברלין, לאונרדו ביטנקורט כבש בדקה ה-29, אבל הרטה הפכה מצמד בזק של דייבי סלקה (49 ו-52) והמשמעות היא שקלן יכולה מחרתיים רשמית להשתתף לכל הפחות במשחקי המבחן, אם פרייבורג תפתיע במיינץ. הרטה בזכות הניצחון קטעה אחרי תיקו והפסד בשני המחזורים האחרונים.


הופנהיים – המבורג 0:2

הופנהיים נצמדה לפרנקפורט וללייפציג עם 46 נקודות כל אחת בזכות 0:2 על המדורגת הלפני אחרונה, שנותרה עם 22 נקודות – חמש הפרש ממיינץ הממוקמת במקום המוביל למשחקי המבחן ו-8 הפרש מפרייבורג שטרם שיחקה, הפסד קריטי בדרך לירידת ליגה ראשונה בתולדותיה. סרג' גנאברי, שישוב לבאיירן בקיץ, המשיך ביכולת האדירה עם שער שישי בשישה מחזורים כשכבש ב דקה ה-18 ואדם סלזאי נעץ את השני בדקה ה-27.


גנאברי עם שער שישי בשישה מחזורים. בעונה הבאה בבאיירן (Gettyimages)


שטוטגרט – האנובר 1:1

אריק תומי כמעט הכריע את ההתמודדות כשכבש בדקה ה-53 וכבר חשב שהקפיץ את קבוצתו למקום השמיני, אבל ניקלס פולקרוג כבש בנגיחה בדקה ה-90 והמדורגת 13 הגדילה את הפער לתשע נקודות ממיינץ שבמקום ה-16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי