צפו בתקציר: באיירן מחצה את פרנקפורט 0:5 וזכתה בסופר קאפ

באיירן מינכן
באיירן מינכן | Gettyimages

לבנדובסקי הגיע רעב אחרי מונדיאל לא מוצלח מבחינתו והפציץ שלושער גדול בבכורה של ניקו קובאץ' על הקווים ועוד מול האקסית. קומאן המחליף וטיאגו הוסיפו, טוואטחה נותר על הספסל של המפסידה

(גודל טקסט)
 12 ימים לפני שהיא תפתח את הבונדסליגה במשחק בית מול הופנהיים, באיירן מינכן נראית מוכנה לעונה. האלופה זכתה הערב (ראשון) בתואר הראשון של העונה כשדרסה את פרנקפורט 0:5 והניפה את הסופר קאפ הגרמני.


ניקו קובאץ', בבכורה הרשמית שלו כמאמן הבווארים ועוד מול האקסית איתה זכה אשתקד בגביע, פתח בהרכב חזק שכלל בין היתר את מנואל נוייר שכזכור נעדר בכל העונה שעברה בעקבות פציעה וגם את פרנק ריברי, אריאן רובן, תומאס מולר, מאטס הומלס וכרוברט לבנדובסקי.



החלוץ הפולני, שרשם מונדיאל חלש וספג ביקורות רבות רבות על יכולתו, הפציץ שלושער גדול (21, 26 ו-54) והוכיח שבמדי באיירן זה סיפור אחר לגמרי. קינגסלי קומאן, שעלה מהספסל בדקה ה-58 במקום אריאן רובן, הבקיע את הרביעי חמש דקות לאחר שנכנס והוסיף בישול לטיאגו שנעץ את המסמר האחרון בארון של מחזיקת הגביע (85).


אצל המפסידה, שהגיעה כזכור למעמד לאחר שזכתה בגביע הגרמני אחרי ניצחון 1:3 על באיירן מינכ תחת הדרכתו של אותו קובאץ', טאלב טוואטחה נותר על הספסל במשך 90 דקות ולא קיבל הזדמנות לסייע לחבריו שנכנעו בקלות.



תואר ראשון לעונת 2018/19 וככל הנראה לא אחרון. באיירן מינכן (Gettyimages)

ענה למבקרים. רוברט לבנדובסקי (Gettyimages)

הבווארים חוגגים תואר ראשון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי