צפו בתקציר: 1:3 לבאיירן מינכן על הופנהיים במשחק הפתיחה

באיירן מינכן
באיירן מינכן | Gettyimages

האלופה בשש השנים האחרונות שוב פתחה את העונה עם ניצחון במשחק הבכורה של קובאץ' בליגה משערים של מולר בנגיחה, (23) לבנדובסקי מפנדל מפוקפק מאוד (82) ורובן (90+1). סולואי רק השווה זמנית (58)

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
זה אולי לא הלך בקלות כמו בדרך כלל, גם השופט תרם את חלקו, אך באיירן מינכן יכולה לנשום לרווחה אחרי פתיחת עונה ברגל ימין כשגברה הערב (שישי) 1:3 בביתה על הופנהיים במחזור הראשון של הבונדסליגה.


ניקו קובאץ', במשחק הליגה הראשון שלו על הקווים כמאמן, ראה את קבוצתו שולטת מהפתיחה. תומאס מולר, שרבות דובר על כושרו בצל המונדיאל הקטסטרופלי שעבר, שחרר מעט לחץ עם שער יפה בנגיחה בדקה ה-23 מהרמת קרן מדוייקת של קימיך.


הסדר נשמר על קנו עד הדקה ה-58, אז סולואי ניצל בלבול בהגנת באיירן, התנפל על איבוד כדור של ג'רום בואטנג, בעט חזק לפינה הימנית של נוייר וקבע שיוויון. האורחים קיבלו תיאבון והחלו לנסות לכבוש את השני, עד שהגיעה הדרמה הגדולה של המשחק. בדקה ה-77 השופט קנה הצגה תיאטרלית במיוחד של פרנק ריברי וקבע פנדל שנוי במחלוקת לבווארים. רוברט לבנדובסקי, שלא הורגש במשחק עד כה, בעט לא טוב וסחט הצלה מבאומן, רובן עט על הריבאונד ורץ לחגוג, עד שהשופט ניגש לעמדת ה-VAR וקבע פנדל חוזר עקב כניסתו המוקדמת של ההולנדי לתוך הרחבה, אותו לבנדובסקי הפעם השכיל לכבוש וזה 1:2 לבאיירן.


דקה אחרי תוספת הזמן, בישול נהדר של מולר מכדור חוץ של קימיך מצא את רובן שבעט לרשת העליונה וקבע 1:3 לאלופה.
למרות משחק לא גדול, ניקו קובאץ' יכול להיות מרוצה סך הכל אחרי ניצחון במשחק הבכורה שלו בליגה על הקווים. הופנהיים מצידה, נשארה עם המחמאות ותנסה לאגור נקודות במשחקים קלים יותר.



נגלסמן. ינסה להפתיע את האלופה (gettyimages)


הרכבים:
באיירן מינכן: עמנואל נוייר, יושוע קימיך, ניקלאס זולה, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה, טיאגו אלקנטרה, חאבי מרטינס, פרנק ריברי (חאמס רודריגס, 83), תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי, קינגסלי קומאן (אריאן רובן, 45+2)


הופנהיים: אוליבר באומאן, פאבל קאדראבק, ארמין ביצ'אקצ'יץ', פלוריאן גריליץ', ליאונרדו ביטנקורט, קאסים אדאמס, ניקו שולץ, קווין פוגט, אדם סולואי, ויצ'נצ'ו גריפו, ג'ואלינטון

מהלך המשחק: 
דקה 23, 0:1 לבאיירן מינכן: הבווארים עם שערם הראשון העונה. תומאס מולר קפץ בין שני שחקני הגנה ונגח כדור מדוייק לרשת מהרמה של קימיך.



מולר נוגח פנימה (gettyimages)


דקה 34: החמצה של הופנהיים. 
ג'ואלינטון קיבל כדור רוחב מצד שמאל אך בעט ברשלנות רחוק מהמסגרת 


דקה 57, הופנהיים משווה ל-1:1: אדם סולואי חילץ את הכדור בנחישות מג'רום בואטנג, בעט בצורה חדה לפינה הימנית של נוייר וקבע שיוויון מפתיע.


דקה 78, פנדל לבאיירן מינכן: השופט שורק לבעיטה מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה שנויה במחלוקת על פרנק ריברי, רוברט לבנדובסקי ניגש לבעוט וסוחט הצלה מבאומן, רובן עט על הריבאונד וכבש, השופט ביטל את השער עקב כניסה מוקדמת לרחבה של ההולנדי וקבע פנדל חוזר.


דקה 82, 1:2 לבאיירן מינכן: לבנדובסקי הפעם מדייק ומעלה את קבוצתו ליתרון.


דקה ה90+1, 1:3 לבאיירן מינכן: כדור חוץ של קימיך מגיע למולר שבנגיעה קלה מעביר לרובן שמפציץ לרשת העליונה וקובע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי