"יוביץ', האלר ורביץ' לא נתנו לנשום. פרנקפורט מדהימה"

איינטרכט פרנקפורט
איינטרכט פרנקפורט | Gettyimages

השלישייה הכי קטלנית העונה בבונדסליגה זכתה לראשונה העונה לשחק יחדיו ופירקה 0:3 את שטוטגרט, שעל אף החלפת מאמן רשמה בשלושת המחזורים האחרונים מאזן של 11:0. הוטר חגג בסיום וזכה למחמאות: "עבודה גדולה"

(גודל טקסט)

כאשר ניקו קובאץ' הודיע שהוא עוזב את פרנקפורט בשנה שעברה ועובר לבאיירן מינכן, היו אוהדים ששאלו את עצמם אם העונה פרנקפורט תתפרק אחרי שהקרואטי הוליך אותם להישגים כמו זכייה בגביע הגרמני ועלייה לליגה האירופית, אבל כעת מסתבר שהיורש שלו, אדי הוטר האוסטרי, עושה עבודה אפילו טובה יותר.

אתמול (שישי) ניצחה פרנקפורט 0:3 בשטוטגרט ועלתה למקום השלישי בליגה. נכון שהיא צפויה לרדת משם כשהמחזור יושלם, אבל זה מסר גדול לשאר הליגה על כך שהיא רוצה להתמודד העונה על מקום בליגת האלופות. הדבר המייחד את פרנקפורט אלו שלושת שחקני ההתקפה שלה שכבשו שכבשו ביחד 18 מ-23 שערי הקבוצה העונה. לוקה יוביץ' וסבסטיאן האלר (7 כל אחד) ואנטה רביץ' עם 4.

השלישייה שיחקה לראשונה העונה ביחד והוטר אמר בסיום: "עשינו עבודה גדולה. יכולנו לכבוש גם יותר שערים". ההחלטה לשחק עם שלושתם ביחד קיבלה שבחים ב"בילד", שם נכתב כי זו החלטה נכונה. "המגינים של שטוטגרט לא ידעו איך להסתדר איתם". אז מי אמר שלשחק התקפי זה הימור מסוכן?

מנגד, אוהדי שטוטגרט כבר לא יודעים מה לעשות. הקבוצה מדורגת אחרונה ומינויו של המאמן החדש מרקוס ויינצירל לא הועיל. בשלושת משחקיו הראשונים ספג שלושה הפסדים ופער של 11:0. ויינצירל אמר ל"יורוספורט: "האיכות של שחקני פרנקפורט הייתה מדהימה. יוביץ', האלר ורביץ' ביחד לא נתנו לנו לנשום. איבדנו כדורים ולא שיחקנו טוב". אוהדי שטוטגרט המיואשים עזבו את האצטדיון עוד לפני הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי