ריברי קילל בטוויטר וייקנס: "נקט בשפה שהמועדון לא מקבל"

פרנק ריברי
פרנק ריברי | AFP

הצרפתי ספג ביקורת על תמונה של סטייק בשווי 1,200 יורו ממסעדת יוקרה והגיב: "יש כאלה שמקנאים ויש כאלה שנולדו כי הקונדום נקרע". סליחמידז'יץ' אמר כי המועדון יגיב בחומרה, אך לא נקב בסכום הקנס

(גודל טקסט)
המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן, חסן סליחמידז'יץ', אמר בראיון בדוחא שם נמצאת באיירן מינכן במחנה אימונים כי הוא הודיע לפראנק ריברי שיעניש אותו בחומרה בקנס גבוה מאוד, לאחר שזה השתמש בשפה מלוכלכת לענות על ההתקפות נגדו ברשתות החברתיות. הסיפור החל כשריברי פרסם תמונה שלו אוכל סטייק מצופה זהב בשווי 1,200 יורו במסעדת יוקרה. בין השאר, ריברי אמר שהוא מרוויח בבאיירן 8 מיליון יורו לעונה ושהוא יעשה בכסף שלו מה שהוא רוצה, אבל גם השתמש בביטויים חריפים מאוד.


ריברי העלה סרטון בטוויטר, בו כתב: "אין דרך טובה יותר להתחיל את השנה מאשר ביקור אצל השף הטורקי והחבר שלי 'סאלט ביי'". בסרטון הוא נראה עם המנה היקרה. העיתון "בילד" יצא בקמפיין להעניש את ריברי וקרא לראשי באיירן להשעות אותו. השחקן, שמסיים חוזה בסוף השנה דווקא נמצא כעת בשיא היכולת שלו אחרי פתיחה לא טובה של העונה.


המנהל הספורטיבי אמר: "אנחנו נקנוס את ריברי בהרבה מאוד כסף למרות שהעליבו אותו, ולא רק אותו גם את אישתו שנמצאת בהריון, את אימו שעברה ניתוח בבית החולים את הבן שלו. היתה לו כל הזכות להגן על עצמו, אבל הוא השתמש בשפה שבמועדון כמו באיירן מינכן לא מקובלת". סליחמידז'יץ' לא הסכים לנקוב בגובה הקנס.


No better way to start the year than with a dash of salt and a visit to my Turkish brother #SaltBae#fr7#ELHAMDOULILLAH♥️ pic.twitter.com/O5ztj4mueq

— Franck Ribéry (@FranckRibery) 3 בינואר 2019


ריברי השתמש במילים לא מקובלות בלשון המעטה בציוץ התגובה שלו: "בואו נתחיל באלה שמקנאים, אלה שכועסים ואלה שסתם נולדו כי בטעות הקונדום נקרע". כאן עבר ריברי לקללות על האמהות של הגולשים, הסבתות וכל העץ המשפחתי שלהם. המנהל הספורטיבי גם הבהיר שכל אלה שהאשימו את ריברי צריכים לדעת שהוא לא שילם את הכסף על מנת הבשר והוא הוזמן על ידי השף למסעדה, ובנוסף הוא ענה לאלה שהעליבו אותו בצורה חריפה. מי שלמעשה העלה את הפוסט של ריברי היה השף הטורקי, לו 3.9 מיליון עוקבים. ריברי כעס מאוד על הגולשים, שטענו כי הוא מבזבז כספים בטירוף בעוד שיש רעבים וחולים בצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי