צפו בתקציר: באיירן מינכן ניצחה בחוץ 1:3 את הופנהיים

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Gettyimages

הקשר בן ה-23 (34, 45) העלה את האלופה ליתרון כפול במחצית הראשונה ולבנדובסקי (87) הבטיח ניצחון חוץ יקר. מנגד, שולץ (58) צימק זמנית עם בעיטה אדירה לרחבה. הפער מדורמטונד ירד באופן זמני לשלוש נקודות

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

באיירן מינכן חזרה מהפגרה בצורה מושלמת, עם ניצחון 1:3 בחוץ על הופנהיים במחזור ה-19 של הבונדסליגה, אך לא פחות חשוב מזה, צמצמה את הפער מהמקום מבורוסיה דורטמונד  לשלוש נקודות בלבד, לפחות עד המשחק הקרוב של הצהובים שחורים נגד ר.ב. לייפציג.

באיירן מינכן פתחה את המשחק בסערה, כאשר פתחה במטווח בעיטות על השער של הופנהיים שנראתה מבולבלת וחסרת אונים. האלופה עלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-34 אחרי כיבוש של לאון גורצקה ששחרר הרבה לחץ אצל המועדון הבווארי. בהתקפה האחרונה של המחצית לאון גורצקה הוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון כפול אחרי שקיבל רוחב נהדר מאלאבה, בעט בנגיעה והכניע את אוליבר באומן פעם נוספת.


שחקני באיירן מינכן חוגגים (Gettyimages)

בתחילת המחצית השנייה, הופנהיים התעוררה והייתה הקבוצה המסוכנת יותר, בדקה ה-58 השיגה גם את השער המצמק אחרי בעיטה אדירה של ניקו שולץ מחוץ לרחבה. אך למרות החזרה של חבורתו של נאגלסמן, זה היה הערב של באיירן מינכן כאשר שלוש דקות לסיום רוברט לבנדובסקי, מי אם לא הוא, כבש את השער היקר שהבטיח לאלופה ניצחון חשוב.


ניסיון בעיטה מעניין של תומאס מולר (Gettyimages)

הרכבים
הופנהיים: אוליבר באומן, בנימין הובנר, קווין פוגט, ניקו שולץ (פלוריאן גריליץ' 56), לאונרדו ביטנקורט (דניס גייגר 56), פלוריאן גריליץ', קרם דמירביי, פאבל קדראבק, אישאק בלפודיל, ז'ואלינגטון (אדם סולואי 78), אנדריי קרמאריץ'.

באיירן מינכן: מנואל נוייר, ג'ושוע קימיך, מאטס הומלס, ניקלאס זולה, דויד אלאבה, טיאגו אלקנטרה (חאמס רודריגס 78), לאון גורצקה, חאבי מרטינס (ג'רום בואטנג), קינגסלי קומאן (סרג' גאנברי 73), תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי